Alla inlägg under februari 2009

Av Jessica - 27 februari 2009 22:24

Jupps! =) nu ska jag hoppa till sängs, började se en film å fy bövelen! ser klart på den imorn bitti då det är fler vakna än bara jag! =P fjantigt värre.

Men jaa, hualigen.. :P


Haft en trevlig dag idag, lite små seg ett tag men annars har den varit kanon..

Kastat pil också för den delen som jag absolut inte skulle göra. =P gick mycket mycket bättre än va det gått de senaste veckorna! =D så det var härligt.. hoppas det går lika bra nu imorgon! :)


Mamma såg en persson idag också, så tråkigt att det inte gick bra för henne. Höll verkligen tummarna! :( men alla har det inte så lätt..


Jaja, nattinatti! =D

Av Jessica - 27 februari 2009 08:47

Ja hualigen, tror det varit cirkus här till morron!

Vaknade av att vira började skälla och ha sig breve mig.. Så häde väl ner henne så hon gick ner och hälsa, var pappa som kom! :) han skulle hämta cattis och åka med henne på akuten... hua stackarn. hon har det inte lätt med knäet..


Men vi tror det sitter i sen sommaren, en tur hon hade i en bastu.. Så vi tycker det är smått roligt å tänka på !:P hahah.


jaa, jag sitt och dricker en kopp kaffe. Funderar på vad jag ska göra idag. Ska iaf ner med ett dusch draperi till stan, 1 till grejj borta! =P inte för att de tagit så mycket plats men! =) haha.


Nejnej, ska surfa vidare jag! :)


Ciao.

Av Jessica - 26 februari 2009 22:58

jahapp! =D en till dag man lyckats ta sig igenom.. :)


Varit och fikat på konsum idag, åt en räk macka. Inte bra för figuren menmen! tryckte i mig en sån! =P

Sen var det blodbröd och fläsk till middag. Finns ne nå godare??? =D så jäkla gott.


jaha, sen har man varit i bollsta och kastat lite pil ikväll också.. var inget roligt väglag.. slaskigt å jäkligt! =S

Men vi tog oss fram ochtebax! :)

vann mot mamsen, å det är väl jag glad för den här kvällen! ;)

Kan inte göra så mycket mer nu för lördag, tänker inte slänga en pil imorn. Någon dag måste man vara utan kastning också! =P


Men längtar som faen tills på Lörda! :D ska bli så otroligt skojj.

hoppas jag iaf :D


Jaja, nu ska jag ut och promenixa lite tänkte jag..


Av Jessica - 25 februari 2009 21:15

Sådär! :) Nu var man hemma, tog en promenad med hundarna innan jag slog mig ner här! :) Mycket gladare nu! eller ja, kan man va riktigt jäkla glad nu för tiden! =S men bättre än förut!


Gick väl inge vidare på kastningen! :( Men gjorde en å annan över 100 iaf.. å jäkligt bra träning! :D därför jag går dit, ja å sen alla trevliga människor också. dom får man inte glömma! :)


Skickade till denise också å sa att jag ska se på true blood nu, sista avsnitten som är kvar.. Men hon hade nyss vaknat :) å verkade inte vara intresserad av att se, så blir till å se klart själv å sen gå å drömma om att det släpps ut mer snart! :D


jaja, ciao!



Av Jessica - 25 februari 2009 16:38

Ojoj, idag har varit en seg och dryg dag..

Varit deprimerad och allmänt nere! :/

Vill ha något att göra på dagarna, man tänker alldeles för mycket då man sitter såhär hemma.. Huuuuua önskar jag inte hade gett mig in i vissa saker i livet..


tur man snart ska iväg på lite dart så man kommer över på andra tankar iaf! :)


Varit i övrigt jätte fint väder idag, riktigt mysigt att ha varit ute med vovvarna idag! =)


å här är det stängt inatt så skriver nog inge mer idag! =)

Ciao.

Av Jessica - 24 februari 2009 16:01

tröttttrötttrött.. :P Inte sovit något ännu, hm. var det såhär man var i skolan också :S eller börjar jag bli gammal för att vara vaken såhär mycket och sova så lite! =P Tänkte när man gick i skolan sov jag knappt såhär länge som jag gjort inatt. Menmen, ärsh! är att jag börjar bli gammal! =P


Jaha, har nyss fått semlor av eva! :D Gott det var, hemgjorda är bäst. Tycker jag iaf, köpta är jag inte så förtjust i.. Men går väl ner det också, vet att mams har köpt hem nå semlor så blir väl en till ikväll! =P


Vira har fått träffa rasmus. Vilken fart det blev på dom! =P Vira var jätte feg och skulle vara vid mig hela tiden, å rasmus var jätte på men samtidigt feg för han attackerade bena på hon! hoppas hon inte är förstörd och tror alla hundar är sådär hispiga och inte låter hon vara en sekund. Kan ju bli lite fel! 

Men hon har ju träffa sune och han är ju lugn =P då är det henne det är fart i så kan vara det att hon blev paff då hon träffade en hund i hennes storlek och med sån fart i! =P Hon är ju endå bara van bonzo som är världens tråkigaste hund. hahaha


Jaja, denise solar hon! :) Ska sola på kuben sen ikväll föra 9 nån gång.. Köpte en polett igår. :) Men igår blev de inge, var film som gällde.

 Har lånat pappas bil också.. blir väl till å hem och äta sen och sen ska jag väl dit och kasta lite pil, hem och sola å sen se på serien igen.. BESATT! Hoppas det komma ut mer eller att det finns mer rättare sagt! =P


Nej, nu ska jag kika vidare. Ciao! =)

Av Jessica - 24 februari 2009 05:45

Ojoj. Kollade på klockan kvart över 1.. Denise och jag har en av våra knäppa ideer för oss! fika på ICA på bokrean. Jaaaa! =P

Å sen började vi se en serie igår.


Jag har väl sove sådär 4,5 timme så ja. Jag hoppas det går fort på ica.. sen ska vi hem och fortsätta se på serien! förhoppningvis lär man somna! =P Men ja vad det känns nu lär det inte vara några problem! =P


Nej, nu måste jag slänga i mig kaffet och gå! :)

Av Jessica - 23 februari 2009 13:15

ja, jag gick en promenad med vovvarna. I eljuspåret, tror de stavas så! =P

var väldigt väldigt jobbigt, jag fick ploga mig fram ungefär! =P Sen hittade jag en genväg som tur va och sen kortade jag av biten lite till, genade om man säger så! =P POFF så hade jag snö upp till knäna som jag plumsade i! var inge roligt.. Men när jag väl tog mig ut på vägen igen var väl allt bra! =P

Väldigt blöt om fötterna när jag kom hem bara. :)


Sen ringde momma, hon frågade om vi alla hade ätit lunch. Nej det hade vi inte, så jag sa jag kunde göra något. annars skulle hon fara hem och äta! :) Så gjorde något slask i ugnen! var gott, fast ketchup saknades! =P


Sen har jag tagit hit viras hund korg, som hon sov i då hon var liten och sådär.. Å tror hon har varit där å bäddat och donat hela dagen! =D hon blev glad över att se den igen.. :D


Jaha, sen ska jag nog gå igenom en massa på rummet och se om de finns nå jag kan hä i källaren.. trångt med litet rum och så mycket grejjer :S

Men inte lätt! =P

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards