Alla inlägg under april 2009

Av Jessica - 29 april 2009 09:31

Ja, det gör jag! =S vet inte varför. Vaknat flera gånger inatt med! Ja inte lätt! :)

jaha, solen skiner idag! härligthärligt.

Ska gå in och göra mig en kopp kaffe och sen sätta mig ute med hundarna! :) Ciao!

Av Jessica - 28 april 2009 23:05

Ja, lite trött. Nyss sett film! :) den tog slut nu.


Jaa, imorn är det Onsdag. Lollo ska hälsa på och hämta sin resväska som jag lånade av henne en gång då vi skulle till Stockholm. Är väl det enda jag vet än så länge händer imorgon. Hoppas det blir fint väder så man vill vara ute! :D


Snacka om att man är less på att inte ha någe att göra på dagarna.! Hualigen. Tur de finns något som heter sova! så lite av dagarna försvinner. haha. Ne, aldrig vare någon sov människa. Men börjar smått bli! :)


Hmm snacka om att jag är blåst! =S Som vanligt. Lär väl få höra "vad var det jag sa!" hahahaha! Menmen! :) Sånt är livet..

Nu ska jag Läsa lite sen sova! natti

Av Jessica - 28 april 2009 13:50

Ja, gick bra att gå ut med King! :) Regnade inte som tur var.. :) Sen blev det lunch på terra med mamma och momma.. :)

Passade på att spela lite på spel maskinerna. Stoppade i sammanlagt 100 kr och plockade ut 750 kr! :) Var inte dåligt.


Sen kaffe hos momma i österås och nu har jag duschat och kammar vira! :) Hon blev så fin.


ska traska iväg och betala en räkning nu, förstår inte vad det är på! =S men måste betalas senaste 5 maj så lika bra jag gör de nu! hm.. :) aja.


svejsan!

Av Jessica - 28 april 2009 09:19

Ja, nu är verkligen sommaren på väg! Vakna nu av att det åskar och spö regnar! :) Faktist inte så glad över att det egentligen, för ska ut med King sen! =S kan bli lite blött!


Nej, kaffe och lite frukos väntar! :)

Av Jessica - 27 april 2009 22:54

Ja, nu ikväll var man iväg å sola, tog en promenad med Vira och sen bara slappat! :) Förstår inte vart dagarna tar vägen.. Menmen. :)


Tror jag varit i som en egen värld idag. Vet inte om jag drömmer allt som händer runt omkring mig eller vad det är frågan om!

Å vet inte om man ska våga eller bara hänga med. Hmmmm. Mycket som snurrar! Men ska man veta något gett man fråga också! =P Så är de ju bara.


Nej, ska gå in och kissa och borsta tänderna! :) Sen se om man hittar någon bra film att se på! :)


Hejsvejs!


Av Jessica - 27 april 2009 18:33

Ja imorse vaknade jag lite efter klockan 6 på morron! =S Har inte gjort det sen vira var liten och det märktes att jag inte var van. Visste knappt vad jag hette. Men fick ju med mid vira och så kom vi hem hel skinnade! =D var väl hemma 7 och fick lägga mig å sova vidare.! =P


Ja, sen var man ute och gick med king. har ju börjat gjort de nu! :) Sen blev det våfflor, och lövkrattning hemma hos momma! :) Så rolig hon! :D

Sen for jag hem med Elin, hennes buss gick ju kvart över 4. :)

Sen har man umgåtts lite med pappa här på eftermiddan, sett lite på tv, åt köttfärsås osv! :)


Få se nu vad kvällen har att erbjuda! :)

Ciao.

Av Jessica - 23 april 2009 18:00

happ, sitter här med min andra kopp kaffe. Lite skumt då det gäller mig! =P brukar ju ha drucke ett antal koppar vid det här laget! =P

Men försökt sove lite idag men inte gått. Får lägga mig tidigt ikväll helt enkelt. :)


ja, jag ska snart se om jag hittar någon film man kan slå på! :) Så hejhej!


Tack för en trevlig kväll igår Denise! :) kom på de! =D

Av Jessica - 23 april 2009 17:43

Du heter: Jessica

Smeknamn: Jadu, Jessi :)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Haha, vet inte.

Vem behöver du mest just nu: Secret.

Vad tror folk om dig?(förutfattade meningar): Vafan klippte du dig för, du ser ut som en tant. ! kanske =P

Stämmer det? Mjaa, jag vet inte.

Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte riktigt.

Hur imponerar man på dig? Hmm, genom att våga vara skitig.

Brukar du skratta för dig själv? Haha japp!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Åker hem från jobb.. Snart junsele!

Var bor du? Långsele

Trivs du där: Nej, men mamma kläckte ur mig här.

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit

Brukar du bli för full: Japp, kan hända den bästa.

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk i mot något: Nej, inte vad jag vet.

Nästa mål i ditt liv: Hitta ett jobb. Kanske flytta. :)

Hur svarar du i mobilen: Hallå!

Vem ringde du senast? Elin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Är på stan så vi får höras senare gumman, komma hem imorgon! Nått sånt. =P

Antal timmar sömn inatt: Mjaa, 9.5 kanske?

Sov du ensam: Nej.

Brukar du komma i tid: Ja

När mår du bra: När allt är som jag vill.

När blev du fotad senast: Förrgår tror jag.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Mina fötter är väl okej, men andras? Ursh.

Vad saknar du: Sommar.

Hade du en bra kväll igår: Japp, hade jätte trevligt! =D

Rakar du benen: Japp.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00.00-01.00 Varierar.

Är du blyg? Japp

Sysslar du med någon idrott: Ja, kastar dart. Men planer på att sluta.

Vill du hellre ha mail än brev:Nej, brev! :) Läser aldrig mail.

Har du spytt offentligt?: hahaha ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, Kissat stående.

Är du nöjd med ditt liv: Kunnat haft det bättre.

Är du bortskämd: Nej, jag tycker inte de. :)

Vad gör du i morgon: Ska på möte.

Vad är det värsta du vet? Spindlar!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  Ja, det beror på vad man gör och om jag har nå pengar. :P

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hmm, ingen aning.

Vad längtar du till? Tills min resa blir gjord! :D

Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp!

Vad är det finaste du fått? Stugan av Hasse. :)

Hur gammal är du: 21. Hm.

Tycker du om någon just nu: Ja, det gör jag.

Om fem månader: Om 5 månader vad?

Du samlar på: Ingenting faktist, damm kanske :D

Gröna eller röda äppeln: Gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Denise.

Gillar du golf: Nee.

Vilken tid gick du upp idag: 10 ungefär.

Har du sovit i din egna säng inatt: Jopp

Har du strumpor på dig nu:  Ja. :) kaniner. :D

Är det okej att gråta: klart det är, helt naturligt.

När grät du senast: Imorse. :S

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands, köpa kläder och saker till mamma!

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hahha ne, går väl bra med vanliga också?

När går du upp ur sängen en helgmorgon: beror på vad jag gjorde dagen innan.

Har du piercing: Ja det har jag. Haft 2 i läppen men bara en kvar, haft hål i näsan, har 3 hål i öronen! :)

Är du bra på att laga mat: Vetinte. :) men roligt ärne.

Är du flygrädd: Vet faktist inte, aldrig provat! =S men tror de är läskigt.

Hur vig är du: HAHA! Nästa.

Är du musikalisk? Njae, vette klåen.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: 88an! :)

Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag.

Tycker du om sushi: Har aldrig provat, men tror det är äckligt!

Vad äter du helst när du ser på film: Ja, chips! :)

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!

Vilken ögonfärg har du: grön/brun melerade.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo! det har hänt ett antal gånger.

Biter du på naglarna: Ja, jag har tyvär den fula vanan.

Röker du: Ja tyvär. :/

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards