Alla inlägg under oktober 2009

Av Jessica - 27 oktober 2009 19:43

Jani, här ha man inte varit på länge! :S Ska ta mig i kragen och skriva lite om vad jag gör numera! :) Men inte ikväll, är bara trött och slut. Har ont i ryggen med. Så får bli en annan dag! :)


Av Jessica - 2 oktober 2009 08:37

Sitter här på nipan igen! :) Ursh vilken hemsk dag. Mår förfärligt. Men har ju sina orsaker.. Men hon kan ju ta sig nånstans! Ursh fy å blä!


Ja, ska väl snart äta nå frukost. Sen ska jag på möte på arbetsförmedlingen mellan 10 och halv 12. :) Undra vad dom har på hjärtat, kanske är min handlingsplan! :) fast mötet ska ta 1.5 timme så vette tusan! :)


Är så otroligt glad över det. Å pappa är jätte snäll och ska låna ut bilen så jag tar mig fram och tillbaka. För är ju på Ön jag ska vara. Så på månda kvart i 8 ska jag vara där! :)


Ja igår höll jag på som tusan i pappas nya lägenhet. :) tycker han får det jätte bra där. Men han skulle ha precis som vanligt så jag ändrade på det för tycker de är mycket bättre nu än hur de var förut.. Å ni som inte förstår de här med samma möblering så menas det han flyttar en våning upp bara till en likadan lägenhet! :P Helt onödigt, men han har en hobby inom radio! Så han får väl bättre mottagning om han är högre upp! haha! :P


Jaja, idag skulle Lollo kolla på en hund, hon ville jag skulle följa med men känns som världens stressigaste dag. Lugn morron sen sätter stressen igång..

Hualigen. :) nej nu ska jag ut å ta mig en gift pinne!


Hejsvejs


Av Jessica - 2 oktober 2009 07:13

Nu ska jag börja tänka på mig själv :) å skita fullständigt i alla andra. Man mår nog bäst så! :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards