Alla inlägg under april 2010

Av Jessica - 29 april 2010 13:29

Längesedan jag skrev. :) men min mor var in å kika idag å då har jag helt plötsligt fått för mig att ta upp detta igen! :)

Jaa, allt rullar på som vanligt.

Har numera 3 valpar. Så otroligt söta. Till salu dessutom och leveransklara den 10 maj. :)

Varit på matte h*lvete idag med. HUAHUAHUA. Men jag får beröm om att jag jobbar snabbt och är duktig? Men hur fasiken kan de gå till som.?! Tycker de går hur dåligt som helst. Aja :) Är ju skönt att höra.

jag har lunchat med mams, vilket händer titt som tätt. Väldigt trevligt iaf! :)

Vi var in på Lidl en sväng med, å hittade nå "pulver" som ska trolla fram blommor. hahaha! ja vi får se hur de går med de.

Kom iaf hem och sågick jag ut och tänkte börja ta upp gammalt gräs och lite annat sånt men så börja det regna! HMM.

Jag vill ha en hel dag med bara sol utan blåst och utan regn. Gud vad härligt de skulle vara. :)

Sen har jag städat hallen nu medans valparna var ute å kuta av sig. Så nu sover dom så jag ska fortsätta med resten av nedervåningen! :) Få se om man orkar dra ner på någon dart idag med. Ser inte ut som så. Men gav iaf mamma nyckeln så olofsson kan hämta den där. Så ska ta och ringa och berätta läget för han.


Skulle egentligen vara med Lollo och Elin idag. Men båda jäntorna har gått å bleve sjuk. :/ Börja väl bli nå skit som går igen. Sen imorgon är de sista april. Min käre bror ska nog komma hit och stanna tills på Lördag. :) Blir de så, ja då har jag en massa bus vi ska hitta på! :)


Min börs har även gått och gömt sig någonstans. Blir så less. tyck ja letat överallt men existerar då tamefan inte! Hoppas mamma kanske hittar den sen idag.


Neeej, städningen kallar. Hejsvejs :)




Fin låt :)



VILKA MINNEN! :D HAHAHAA

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards