Alla inlägg under maj 2010

Av Jessica - 4 maj 2010 19:03

Urshfyåblä! vad tungt och jobbigt allt kunde bli på några minuter. Min lilla älskling Lisa flyttar på Söndag. :`( Buhu.

Aldrig mer något sånt här, men nu har jag en erfarenhet för resten av livet. Så något possitivt.


Jaja, idag hade man svenska. Herregud, jag är ju helt värdelös. hahaha fattar ingenting, gör fel och ja fattar inte ens uppgifterna utan förstår allt på mitt eget vis å kör mitt eget race. går ju inte!

Så ja, måste sitta å ändra en massa. ska göra de imorgon tänkte jag. :) Idag ids jag inte.


Ja, sen har jag träffat Lollo idag, vi åt lite lunch och surra. Ska absolut träffas mer. blev alldeles för kort tid idag. :)

Ja, sen har man handlat lite och Jörgen har fått grejjer till moppen. Han håller på fixa de nu, komma nog gå riktigt bra! :) ett riktigt vrååål åk. Hoppas de jag skickat efter kommer imorn så röda faran börja synas efter vägen! ;)


Sen, vart håller Sollefteå på ta vägen?! :S Allt som händer bakom alla stängda dörrar, allt som inte folk och de som ska göra något åt saken SER. Allt?

Å polisen, tar små tjejer med en cider i handen å släng in henne, men saker som verkligen är något?
Eller är en små berusad tjej med en cider i handen mycket farligare. Ett exempel.

Hmm, nee sjukt.

Tycker folket borde få upp ögonen snart. Hela sollefteå rasar ju bara!


Nee, ska koka lite kaffe och bara slänga mig i soffan. Känner mig väldigt nere just nu! :/

Lisa <3



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards