Alla inlägg under augusti 2010

Av Jessica - 18 augusti 2010 12:15

Ja, ibland funderar man verkligen på vad man håller på med egentligen. Vad tusan är de man vill ha ut av allt man gör? Man borde verkligen ta vara på de man har, en dag är de borta. De har jag märkt.


jag och vira mot världen ;) bruka jag säga. hahah.

Mammas lilla gumma. Måste kanske kastrera hon, borde göra de. Löper mindre risk för sjukdommar men samtidigt ska jag verkligen göra det? kan väl säkerligen bli sjukdommar för att jag väljer å göra det med. Sen dåligare päls, hon tappar hungerkänslan osv osv.  å 5 tusen spänn. När har jag de i fickan. ?! :/


Jaja, sitter min 3 dagen uppe i örbäck. började min praktik då som ska vara i 3 månader. Står samtidigt inskriven som vikarie inom dagis området. Så ringer dom och vill man ska jobba hur tusan ska jag göra då, får inte direkt någon krona för att man slit här. :) jaja håller tummar och tår för att företaget komma gå bättre å bättre. :) Sen blir de kanon i de andra lokalerna tror jag. :)

Väntar iaf på att "Rune" ska kapa klart så jag får material och kan fortsätta nere på bromsen. Sen 1 komma Arbetslöshetskassan som man kanske gett träffa. Får välan se vad dom säger. :)


Nu ska jag gå och banda kaffe.


Hejsvejs



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards