Alla inlägg under november 2010

Av Jessica - 29 november 2010 15:49

Idag har man haft arbete 14 dagar! :) KulKul. Komma man ha råd att köpa julklappar med. :)

Viktigast är ju min otroligt underbara lillebror. Han går i första hand. Sen syster yster. :)

Börjat små dona med en lista på saker man kan ta och försöka hitta i sundsvall eller Sollefteå! :)


Ja, sen har vi 2 kaniner till salu. Ingen som är intresserad? :) Var så att de är min brors men han var intresserad av dom 1 timme kanske. sen har de inte varit så mycket mer intresse i dom inte.

Utan jag och mamma som gör de mesta :)


Sen hundskor?? Ivar går några meter sen vägrar han. Lyfter på fötterna och piper. Så hur ska resten av vintern gå? :) Jag som tycker vira bruka kunna gå lite men hon går ju in på byn iaf ! :P Skulle varit bra om man fick tag på ett "par" åt honom så han slipper frysa som han gör om lill tassarna! :)


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards