Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica - 13 februari 2011 14:03

Ja, den här helgen har varit som den varit. Trodde jag skulle åka iväg och ha super kul, träffa nytt folk och bara glänsa runt. Jaaa eller hur! Kommer till Lycksele, tar in på hotellet och efter kanske 1 timme på hotellet börjar jag spy! MAGSJUKA! Super kul. Där var den dagen förstörd, slutade spy ungefär 04.00 på Lördag morgon. Men senare vid halv 10 ungefär tar jag lite krafter, å blir en promenad. Men går och tjöjs. Så tillbaka till hotellet. Vilar och vilar, vi går på dollar. :) Men där höll jag på vika mig av illamående. så väl tillbaka till hotellet. vilar och vilar. sen kvart i 7 på kvällen blir jag väckt av att vi håller på missa schowen och maten. Jaja, klär på mig och komma ner till salen vi ska vara i. Blir satta mitt bland en massa pedanta "par" människor. Jihaa, nyvaken och halv magsjuka. Hahah! Ja, började små dricka på en cider och lyssnade på wallmans sallonger. Dom var jätte duktiga. :) Sen kom maten, lite konstig mat men de mesta gick ju ner iaf! :) Sen halv 11 var de klart och jag blev tvungen att gå och lägga mig..


Känner idag fortfarande av att jag är små knepig. Men jag är inte sängliggandes iaf och det är skönt. :) Sen nämner jag inget om att jag skriver här sällan och att det ska bli en förbättring för jag verkar inte hålla det endå! ;)


Jaja, ska se om jag tar mig till lägenheten idag och små packar lite och har mig. Ska nämligen byta lägenhet, blir "förkyld" av att vara hemma och jag får inte sova på nätterna så bara vänta tills den nya lägenheten som jag blivit erbjuden blir ledig och tills jag ska kika på den! :) Ska bli kul, längtar som bara den.!


Nej, en liten promenad snart med hundarna! :)


Hejsvejs

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards