Alla inlägg under april 2011

Av Jessica - 28 april 2011 21:24

ja idag är det torsdag. Den är dock snart över men ska bli skönt med helg! :)


Dagen har bjudit på mycket. Blev som vanligt jobb sen kom man hem med lillebror och städade åt lite mat.. Tog Vira och gick på byn med pappa å så åt vi mjukglass! GOTT! Var första för i år! :)

Efter lite surr och bus med vira och kikat på bror som ballanserat så gick vi hem till pappa och drack kaffe och åt ballerina kex! Var gott de med. Så man har varit riktig nyttig här idag! Eller inte! :) 


Väl efter det så gick vi hem till mamma. Jörgen kom även och hälsade på ikväll. Var skyldig han pengar så han hämtade och hjälpte mamma med tork tumlaren! Så nu funkar den som den ska! Var ju bra! :)


Så nu sitter jag här hemma hos mig och Vira sover. Hon blir helt slut efter dagarna på jobbet då hon kutar runt som en galning på åkrana där! Sen allt som händer då man komma hem! :) mammas hjärta de.


Ja sen har jag inte så mycket mer att säga. Ska hänga tvätt nu! :/ hejsvejs


Av Jessica - 15 april 2011 06:21

några dagar! so long suckers! 

Av Jessica - 14 april 2011 11:22

Ja jag tror det är torsdag idag? Lite dagvild. har då iaf städat, dushat och nu sitter jag med en macka och kopp kaffe. :) ska hänga lite tvätt snart innan jag möter upp pappa! :)


Sen Vira gumman har varit jätte duktig inatt. Varit helt tyst och sovit som en stock! :) Inte bara hon som får andra rutiner sådär pang på! :P


Ja sen hur tusan får man över en låt till spotify som? :O Jag är ju helt värdelös på allt såhär med dator å grejjern! :P Får se om man lyckas på nå vänster för lite drygt å lyssna på en låt på yputube å en låt på spotify! :O


Jaja, 4 timmar tills jag börjar jobba så gett nog rulla härifrån!


Hejsvejs

Av Jessica - 13 april 2011 10:48

Jaha, idag var det onsdag. Otroligt fint väder så känns riktigt skönt att man inte ska jobba förens 4. :) Ska försöka hinna de man gör på kvällarna i vanliga fall. Så ska snart ställa mig och göra spagetti och köttfärssås. Få se hur man jobba i helgen som, lite å ta igen! haha!


Blir lite kaffe nu sen lagmatning dusch och promenad! :)

Av Jessica - 7 april 2011 21:16

Ja idag har torsdan passera bra! :)

Mycket att göra på jobbet, hundarna och lägenheten tar tid! :) Skönt. Man slipper tänka och nervärdera sig själv! :) Var även dart här ikväll, skönt å träffa en massa dart folk igen. Var riktigt kul! :)


Ja sen har man inte varit sig själv på bra länge. vette tusan vad det är men mycket med allt nu! Ingen jag hakar upp mig på, life goes on! Bara vi hjälps åt och det gör vi varje dag allihopa! :) 


Lollo skrev för dagen här jätte fint. Orden värmde jätte mycket! :)


så lite så gumman! finns alltid här för dig och glöm ej att du är hur bra som hellst och att du INTE SKA TA NÅN SKIT! du är en av dom starkaste människorna jag känner som klarar av allt och du förtjänar det absolut bästa för du är en underbar människa o om de är nån som vill påstå nåt annat så är de den som har problem!!!! :) ♥



Alltid skönt att höra. Sen imorn är det fredag, då ska lägenheten med lampor i taken och andra lägenheten ska bli klar! :) Jag och syster är verkligen seg då det gäller att få någon ordning. Vi gett dra ner varandra helt enkelt! :) Men dom säger ju de, sakta men säkert! :D


Av Jessica - 4 april 2011 20:05

Jaha, då var man måndan nästan över! :)


Jobbat idag och varit super trött, nästan så jag inte vetat vad jag gjort. Inte sovit så mycket inatt. Men hade ju sina orsaker.

Inte gnälla över det, Ivar for iväg på lunchen idag. Till ett nytt hem! :) Han komma få det bra tror jag! :)

Sen har det bara varit full fart efter jobbet. Pysslat för fulla muggar hemma! :)


Halv 7 for jag och cattis iväg på Zumba. ROLIGT ROLIGT! Det ska vi göra fler gånger! :)


Sen får alla ha en trevlig fortsatt kväll. Själv ska jag dricka upp mitt vatten sen gå och sola! :)


Hejsvejs

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards