Alla inlägg under juni 2011

Av Jessica - 15 juni 2011 20:38


Mitt hjärta, mitt liv, mitt allt.! <3


 
Av Jessica - 15 juni 2011 20:32

Ja nu hoppas jag att ja får några riktigt bra veckor framöver. Försöker släppa lite saker som skett här den senaste tiden så nu jäklar lägger jag in gasen! :)

Jag och lill hönan komma garanterat få några intressanta helger framöver! Du vet nog vem du är! :D Komma bli super kul.


Ja nu sitter jag hos min mor, ett program jag ska se klockan 10. På en kanal jag självklart inte har. Konstigt de då det är på en gratis kanal! :O Borde ju jag också ha! :)


Ja, idag har de inte hänt mycket i min vardag. Bara varit en konstig, lång och tråkig dag. Jobb dagen gick fort men sen resten av timmarna här sen dess. SLOWMOTION! Men torsdag imorn, antingen klippning hos mormor eller trampa ner på darten om den är! :) Få se va ne blir! :)


Hejsvejs

Av Jessica - 14 juni 2011 22:02

Ja otroligt längesen man var här å kludda lite! :) Lovar varje gång jag ska bättra mig men tror jag får ta å sluta med de.


Ja, sommaren är på ingång. Redan haft några otroligt varma dagar som jag då inte tycker var mänskliga. men men! Man överlevde iaf! :)


Idag var man på brors avslutning. Han var så fin idag lillemannen! :) Å hela hans klass var duktiga där framme i kyrkan. Kul kul.


Sen blev de lite jobb men jag då otursfågeln lyckades då inte bli nöjd med jobbet jag ska köra nu ett tag. Menmen! :) Tror vi lyckades få till de innan jag gick hem idag.

 Sen här ikväll har jag kört upp nån rat bil jag köpt till resele.. Får se hur de blir med den, känns som jag hellre skaffa mig något annat dagen jag har råd. :) pappa fick köra då den inte var allt för laglig. HAHA! aldrig sett han så nervös. :P var riktigt kul.

Sen var man till sandudden här ikväll en sväng också. Men var ingen hitt då de tydligen var en massa minderåriga små saker som kuta runt där å var "full"! :O Tänkte spana läget där men var då ingen mening.Får ta det en annan dag! :)


Nu sitter jag iaf med mitt isvatten. hm, rena rama giftet. Dricker de för jämnan. Mycket godare än bara vatten! :P


Aja. Ska nu försöka bli trött! :) natti

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards