Alla inlägg under september 2011

Av Jessica - 4 september 2011 10:29

Jaha, då var man arbetslös! Det som höll en på fötterna har man tappat! :O Hoppas man är stark nog att fortsätta klättra uppåt och inte neråt! Lägenheten ska jag vara ute från den sista December. Det klarade man inte heller! :O Så fort jag fick veta att jag var arbetslös så sa jag upp den, lika bra de då jag tror inte jag klarar av å betala på den sen. Till o med Denna månad blir väldigt intressant.

Få se om man lyckas skruva ner lite saker idag, sen flytta litegranna i taget. Kom ju på att det inte är någon hitt å flytta i 30 minus! :O Är nog ingen som vill hjälpa mig då! :P

Sen iaf var det här kanske ganska bra, chansen att flytta härifrån är stor och jag har inget som håller mig här. Familj finns alltid kvar även byn lär stå kvar. Sen har man Daniel här, gudars så skönt det är! :) Hatar å vara själv så, veta att han ligger där ute i soffan har gjort mycket! :) Får nästan tacka han tror jag! :)

 

Jaha, i Onsdags då blev de kalas för att man var arbetslös. Sen Torsdag var en spännande dag. Slutade med att jag höll mig undan hos pappa. Så jag slapp alla fest nissar. Fredag blev det Dart hos Jonny och Marie i Forsmo! :) Var riktigt kul och trevligt. Lördag blev de nå turer till Resele sen Forse med Daniel och kasta pil hos Kjella. Där var Janne och Gunilla. Var jätte kul å träffa Gunilla igen. :)

Papper ska man fixa med idag också, så det är bara att Posta imorn! :)

Sen ska jag GÅ till forse idag, kan behöva mycke lycka till! :D

 

Hoppas på bio ikväll med, skulle ha bleve av hela helgen men haft annat för mig! :) Kanske syster yster vill följa med mig. Hoppas det iaf! :)

 

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards