Alla inlägg under juli 2012

Av Jessica - 26 juli 2012 14:30

Imorn är det Laxfestivalen, som jag längtat! :) 

Ska förmodligen bo hos Carroe hela helgen. Får väl se vad som händer. :)


Idag satt man kvart över 7 och gav blod iaf, lite duktig är man allt. Sen ha man varit ute å gått lite med lillebror, gått lite på bandet osv. :) 
Skönt!

Nu har jag färgat håret och duschat, även suttit ute litegranna och andats å rensat lite tankar. 

Man får hoppas att possitiva jag inte snart försvinner. Då blir det nog tungt. 


Funderar på att sätta på mig nå lösnaglar, men vet inte om det är värt de.. Vad jobbigt allt blir sen! :O Men en vane sak kanske! Tänkte även använda superlim, sitter dom inte fast där nu tills dom kan börja lossna så komma jag aldrig mer använda nå dylikt. 

Meen dom lär nog sitta denna gång! :P


Jaha, undra vad mer denna dag bjuder på då! :) Återstår att se. Lite film nu i brist på annat. Lite trött då jag klev upp tidigare än va jag brukar annars! :)


Ciao!

Av Jessica - 19 juli 2012 21:19

Uppdaterar mig lite, kan kanske vara kul någon gång i livet å kika tillbaka! :)


Den här veckan har gått otroligt fort!


*Månda tog jag det väldigt lugnt, blev lite prommenader och städning.

*Tisda så for jag till Bollsta, träffade Lars, mikael och benny! Mikael är hemma 1 gång per år så vi hade en liten samling, fikade och hade det väldigt trevligt :) Sen prommenad på det.

*Onsda for vi till bredbyn. träffade Lisbeth. en gammal tant som flyttade härifrån för ja 4 år sen kanske! Om jag inte minns fel. Har jobbat med min mormor, och jag har lekt där när jag var liten! var väldigt kul att se henne igen.

Å sen har vi idag då, var på mitt möte 10.30 sen vidare till mormor och klippte hennes gräs! Kom hem å skulle ta det lugnt men hamnade bakom gräsklipparen även här hemma! 

Sen fixade vi lite nedanför häcken, tog bort stora stenar osv! Så nu ser det helt okej ut! Men kan bli bättre! :) 

Som pluss på allt blev det pizza idag! :) MUMS. Sen blev det Hamre där vi hämtade VIrre och tog en prommenad med alla 3 hundar! :) 



Har iaf sökt mig till en 3 månaders grej som Af har på Hola skolan. Känns som att det är något som kanske får mig å komma ur mitt gamla hjul som jag verkar ha fastnat i! :)

Får veta i början av nästa månad hur det blir med det! 

Nu ser jag fram emot morgon dagen, det blir grillning med Gun och Nisse. Min mammas karls Mamma och Pappa kan man säga. Sen till sollefteå för att gå med alla hundar! Lite ombytt miljö är aldrig fel! :)


Nu blir det snart en dusch och sen se någon film innan läggdags! :)


Ciao!



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards