Direktlänk till inlägg 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR! :)

Av Jessica - 31 december 2012 07:48

     





Vad säger man, då har man hunnit med å varit utomlands! Åkt flygplan, elefant å hela fadderittan! 

Varit i Thailand 2 veckor. Var verkligen en upplevelse, hade inte sådär superbra väder men jag var hel nöjd endå. Tyckte de var super varmt endå så! :) Så var man i bollnäs på Tisdan och blev bjuden på Julmat och hade en trevlig kväll med surr och kort spel! :) Även en prommenad tog man å stället var som en liten bullerby på nå vis. å dom berättade om en strand som fanns i närheten som nästan kan tas som att man var utomlands! :) 

Sen onsda for man hem och gick ut i Sollefteå. Torsdan blev en kväll hos Johnny och Marie i forsmo! Så nu har man lega å tage de lugnt sen dess. Slut som artist eller vad man säger. 


Sen nu har man lyckats halv vänt på dygnet på nån konstig vänster, vaknar mellan 4-5 nu på morron och är as pigg å de innebär att jag måste lägga mig tidigt också... Men har bestämt jag ska försöka vända tillbaks dygnet idag! Se om man kan vara vaken längre haha! :) 


Men nu har jag iaf varit i Långsele några dagar, sen i onsdags förra veckan! tror jag, hua har bleve så dagvild på den senare tiden! menmen! :) 

Ska åka hem till Själevad idag, iaf försöka ta mig dit. Om någon vänlig själ vill köra mig idag på nyårsafton! :) Kan inte åka buss då jag har så otrolig mycket packning sen Vira på det. 

Nej, hem och ordna upp saker och ting. Går det inte, så går det inte. Då får allt med saker och ting bli som det blir. 


Nu ska jag försöka göra nån nytta här hemma och pyssla på! :)

GOTT NYTT ÅR! :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 mars 2014 07:29

Japp, idag är det fredag! :) Nyss varit ute med Vira och vad märker jag, jooo snön är nästan borta!! Blåste och regnade lite igår och allt har nästan tinat bort :) Solen skiner dessutom så det här blir nog en fin dag :)    Jätte mycket att göra p...

Av Jessica - 13 mars 2014 23:11

Idag har varit en bra dag. Flytit på med en massa på praktiken, hyllor Hej vilt som är uppsatta och var torsdags träff med musik underhållning så var ju även gott fika. Sen var Kicki och hennes dotter också förbi och förgyllde dagen :)    Varit o...

Av Jessica - 8 januari 2013 16:13

Varit en händelserik dag. Riktigt nöjd med den än så länge! :)    Var på besiktningen 7 imorse, far skulle besikta bilen! den gick dock inte igenom men nu får han iaf köra den 1 månad och fixa de som ska fixas! :) Sen lite fika och exty fick klor...

Av Jessica - 3 januari 2013 19:15

Varit en lugn och skön dag idag.! :)    Började som vanligt lugnt och skönt med kaffe och tv tittande. Även facebook då, de får man inte glömma! :)  Sen blev det stan, vi var på olika affärer och spanade efter en hylla till mitt rum bland annat...

Av Jessica - 31 december 2012 07:58

Vad kul att jag förstår mig på att byta bild på detta ställe, hmmm! Får skumma vidare en stund till! ...

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards