Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Jessica - 13 mars 2014 23:11

Idag har varit en bra dag. Flytit på med en massa på praktiken, hyllor Hej vilt som är uppsatta och var torsdags träff med musik underhållning så var ju även gott fika. Sen var Kicki och hennes dotter också förbi och förgyllde dagen :) 


Varit och kollat på nya Dart lokalen, jisses vad dom har fått ordning där sen i förrgår då jag va dit. Gå undan, kastas nog pil där snart och de var ju inte en dag försent! :D


Imorn är man ledig. SKÖNT! Då åker jag och hjärtat till Norge och hälsar på Marte och Staffan! Ska bli kul. Sen gruvar man sig för en mindre roligare dag på månda, men men ska förtränga de och ta det när det kommer. Gör det för en underbar vän! <3


Syster har varit i umeå och opererats och allt har gått jätte bra. Imorn får hon förmodligen byta till Sollefteå sjukhus.. Då är hon lite närmare hemmaplan så de måste vara skönt! :)


Darten har precis tagit slut så nu blir det sängdags för blir en lång dag imorn! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards