Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

har tråkigt

Av Jessica - 10 juni 2009 22:14

Kopierade från http://diivan.bloggagratis.se


1. Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, skulle aldrig hänga.

2. Vem såg dig senast naken?

Lollo, men vi hade varit och solat så hade iofs trosor!

3. Hur såg du ut på högstadiet?

På högstadiet tyckte jag det var snyggt med svart! Så var mycket svart som gällde där!

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Ja, säkert tax öron, vitt kryllit kort hår ochstor som en ko! =P

5. Hur var du på dagis?

Jag vet faktist inte, busig kanske?

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?

ja, kanske inte bra för när jag väl börjat surra så surrar jag. Å inte bra på alla arbets platser.

7. Har du långt hår?

Nej, klippte mig kort i påsk!

8. Biter du på naglarna?

Ja, jag gör ju de. Spec framför datorn.

9. Har du något handikapp?

 Nej, inte vad jag vet? =P

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Ja, faktist. :) tax öron.

11. Tror du gud är en man eller kvinna?

Mja, tror inte riktigt på sånt där.

12. Svär du?

ja, allt för ofta.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Undviker dom, så vet inte.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?

0

15. Tror du på utomjordingar?

Mja, osäker där. Tror de finns liv på andra ställen så.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?

var en jätte bra fråga, kanske något med sallas, bröd och kött, potatis. Mycket som ingår så kan man ju variera! =P

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Lever!

18. Har du  blivit arresterad?

Ja

19. Ljuger du?

Nej, men kan hända om det behövs.

20. Har du kysst en polis?

Nej!

21. Är du rädd för securitasvakter?

Nej, varför ska man vara de? :S

22. Har du någonting att dölja?

Ja. faktist.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar och ett färgglatt troll med kjol som är gjort av pärlor. :)

24. Är du / har du varit gift?

Nej! :) Om några år hoppas jag.

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Ja absolut, bättre de än att han ska sova borta.

26. Kan du laga cyklar?

Ja, faktist! :D

27. Kan du fixa med bilar?

Njae, räknas fylla på olja eller spolar vätska? :P

28. Brukar du köra om?

Ja.

29. Kan du baka bröd?

Jaaa! :) har jag recept så no problemo.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Ja, de vet jag. :)

31. Vilken serie skulle du helst leva i?

Var en bra fråga.. :) Finns så många som man vill bara hoppa in i! =P

 
 
Sanna

Sanna

11 juni 2009 11:43

Snart är det true blood jessica!! =D

http://nothingelse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

11 juni 2009 12:01

HAHA! =D ja, tror du inte jag har koll på de? ;) hahaha! :D längtar som fan!

 
Sanna

Sanna

11 juni 2009 17:25

ja, jag med!! Måste bara fixa nån som kan bränna dom åt mig när det kommit ut ett par styckna liksom, du kanske kan hjälpa mig med det? =)

http://nothingelse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

11 juni 2009 22:27

Jupps! :D skulle jag kunna göra, men brukar inte ha kvar filmer/serier på datorn så länge. Men kan hojjta till då jag ha lite! :D

 
Sanna

Sanna

12 juni 2009 13:31

Tack vad snäll du är! =D

http://nothingelse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 mars 2014 07:29

Japp, idag är det fredag! :) Nyss varit ute med Vira och vad märker jag, jooo snön är nästan borta!! Blåste och regnade lite igår och allt har nästan tinat bort :) Solen skiner dessutom så det här blir nog en fin dag :)    Jätte mycket att göra p...

Av Jessica - 13 mars 2014 23:11

Idag har varit en bra dag. Flytit på med en massa på praktiken, hyllor Hej vilt som är uppsatta och var torsdags träff med musik underhållning så var ju även gott fika. Sen var Kicki och hennes dotter också förbi och förgyllde dagen :)    Varit o...

Av Jessica - 8 januari 2013 16:13

Varit en händelserik dag. Riktigt nöjd med den än så länge! :)    Var på besiktningen 7 imorse, far skulle besikta bilen! den gick dock inte igenom men nu får han iaf köra den 1 månad och fixa de som ska fixas! :) Sen lite fika och exty fick klor...

Av Jessica - 3 januari 2013 19:15

Varit en lugn och skön dag idag.! :)    Började som vanligt lugnt och skönt med kaffe och tv tittande. Även facebook då, de får man inte glömma! :)  Sen blev det stan, vi var på olika affärer och spanade efter en hylla till mitt rum bland annat...

Av Jessica - 31 december 2012 07:58

Vad kul att jag förstår mig på att byta bild på detta ställe, hmmm! Får skumma vidare en stund till! ...

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards