Alla inlägg under maj 2009

Av Jessica - 31 maj 2009 20:17

Ja igår var en kanon kväll! =D förutom vissa stunder där på sluten innan man gick och la sig.. Menmen, sånt är livet! =P


Har även insett vissa saker om en människa! Så nu är jag verkligen inne på att släppa det där! För igår var droppen!


Jaja, sitter hemma hos Lollo. Jocke och Emil for för ett tag sedan och Lollo och nadin är ute med hundarna. Hade med mig verktyg som Emil fick låna också, han fick inte igång bilen.. Sen nästa helg är det crusing i Sundsvall. Vi kanske ska åka dit och bo på något hotell. :D fy fan vad roligt.. Längtar nästan lite. Men spara pengar å försöka göra grejjer för att få nå kr är väl de som gäller den här veckan då! =D


Sen denna värme! =S herregud.. Alldeles för varmt tycker jag, men man ska inte klaga nu då det äntligen är värme.


Kan bara säga det också att Tack Lollo och Nadin för att ni är så otroligt schyssta, och ni får mig verkligen att se mer framåt istället för att låsa in mig och sura! =D kungkung..


Nej, nu är dom där två hönerna snart tillbaka antar jag, så ska fortsätta se på tv jag :) hejsvejs

Av Jessica - 30 maj 2009 12:08

Jaa, idag ska vi har riktigt roligt. :D Nu är vi alla brudar snart redo att möta staden och alla vackra bilar.. =D

Varit riktigt struligt med vad man ska ha på sig eller inte, skulle kanske fixat de igår. Menmen! =P

Jag längtar tills ikväll då det blir grillning. Hoppas elin har alla grejjer annars är ju det kört och hela våran mat kväll borta. menmen. Inte skulle hon svika oss, skulle hon väl sagt något! å för några dagar sen dessutom! :) Så det löser sig fint tro jag. :)


Nee, nu ska jag kolla mig en sista gången i spegeln, tända en cigg och ta en öl! =D Lagligt idag! ;)


Hejsvejs!

Av Jessica - 28 maj 2009 17:18

Igår var jag och skjutsade janne och gunilla till Näsåker! :) Dom skulle köpa sin nya bil. JÄVLIGT snygg var den. Iaf jag tycker det! :)

Lekte med lilla ruff också, samma stuk som Virre. Samma fart i dom! :D

Jaa, sen hämtade jag mamma och vi for på skatt kistan och köpte en massa plast bestick, tallrikar, muggar å sånt! Sen for vi till Marie och drack kaffe. :)


Väl hemma igen så for jag till pappa, hade ju lovat han att hälsa på så var där ett tag. :)

Sen hem och klippte klorna på vira, sen var kvällen slut och jag fortsatte se på Höök.. Sen kom Jooorgen å vi såg på film.. Jävlit dryg film må jag säga..

 Ja sen for han hem och jag fortsatte se på höök. Tror jag såg på 3 avsnitt.. Så klockan var väl närmare 2 innan jag somnade in! hahaha! Livsfarlig serie. Tycke den är bra..


Jaa, idag då.. Vaknade man och sen for jag till pappa och städade och sen tog jag med mig King hem till mamma sen vidare till Momma. Där fick alla hundar springa lös, å ja King han sov bara han! :) Han är som ganska gammal nu.

Jaa, gräsmattan klipptes, å prille var runt med trimmern.. Duktig bror har jag. Ja, senåt vi varm korv och grejjer! :D Mums.


jaha, mötte pappa på affärn och vi for till farfar.. Kollade på gamla kort och fick se pappa i jätte långt hår. hahahaha! Styggt! :P men var modernt på den tiden tror jag.. Å är väl de även idag.

Ja nu sitter jag hemma, alla försvinner väl snart tror jag. Prille har fotbolls träning! :)

Ska väl se om jag snart ska gå till bad stranden och lite i spåre.. :) Så hejsvejs.

Av Jessica - 27 maj 2009 10:42

Ja hualigen, då harne vare regnigt i 2 dagar. :( Kanske ganska bra! Blir de ju kanske toppen väder till helgen! :D Vem vet.


Jaha, igår gick man på djupö ön. eller vad den nu heter! :) Hundarna busade, lekte i vattnet och sen var dom helt färdig! Fick senare mitt hår färgat.. :D ser nu att slingorna syns iget men ärsh, sånt har aldrig tagit på mig endå! :) Lollo fick hårfärg hon med, behöver inte så mycket nu mera och hennes hår blev hur BRA som heslt!


Sen när jag för de första kom till Lollo så plingade jag på och skulle öppna dörren VOFFVOFF. Jag såg nå svart som kom och stängde dörren igen. hahaha! det var Inte Foxy! :P Då har Nadin en hund också, han var hur snäll som helst! :D Men höll på dö där då jag inte var med på de.. :)


Sen till helgen har man huset för sig själv, synd man inte ska vara hemma allt för mycket. Men det måste vara det bästa som finns. Bara ligga framför tvn och lata sig hela helgen och bara Va. :)


Nej, nu ska jag försöka fylla i några papper från Arbetsförmedlingen. Hmmm. Onödigt. Men gett göras och pluss att jag måste fixa mitt Cv och perssonligt brev. Var ju som några år sedan jag gjorde de så kan behöva ändras.


Hejsvejs!

Av Jessica - 24 maj 2009 18:00

Haha ja, vilken "dart resa"! :) Faktist jätte roligt, dock så klantade jag mig hela tiden.. Hade ont i huvudet, å var trött! :/ Å folk skrek å levde om fast vi stod å kastade å det gjorde inte saken bättre. Kan ju visa lite respekt för dom som har match iaf! men icke! :)

Jaja, vad fick man i sig igår? 1.5 macka. Var väl vad jag å cattis fick i sig där. hahahaha! =D Gud vad roligt jag å Cattis hade. Lill hönan! haha.


Ja, imorse då jag vaknade trode jag att jag hade glömt telefon i Lindas bil, för jörgen pratade i den sen försvan telefonen å jag glömde helt bort å leta efter den sedan men som tur var låg den i väskan.. laddaren med. enda laddaren mamma och jag har tror jag.. Så de var tur de var kvar.


Ja, åkte till Långsele och bytte lite kläder å fixade till mig lite. Sen tog vi min bil till stan å käkade på remsle, var in på en affär å köpte kaffe sen såg vi på Ballar av stål sen någon film.. Den filmen gett jag se om.. för såg inte slutet. :)


Å hasse har tagit hem bussen såg jag nyss då vi kom in på gårn. :D fan vad glad jag blev över de. Men sen en sak jag fick veta då jag kom var att jag tydligen måste köpa ett nytt däck. :/ hyrt dyrt bli de då tro. Hmm. :/

Hepp, får inte skriva klart! Mamma ska ha datorn och tänker inte starta upp den gamla. Kanske skriver mer ikväll om jag orkar..
Hejsvejs!

Av Jessica - 23 maj 2009 08:29

Japp, var hemma kvart i 8. Letat kläder, bytt om, sminkat mig å äntligen fått i mig andra koppen kaffe för dagen. :) Åker nu om 1 kvart. Så ska in och göra mig en macka å äta på vägen. Så man inte är riktigt tom i magen..


Åker nämligen till backe idag! :) Dart tävling! Håll tummarna för mig nu folket! =D Ha ne gott! hej!

Av Jessica - 18 maj 2009 12:17

Äntligen pallar jag av att äta lite. Varit så nervös för momma! :/ stackars. Höll tummarna. Å håller Tummarna fortfarande för att det går bra allt! :)

Dom är snart hemma igen hoppas jag!

Hoppas även att en viss persson slutar upp med att stressa hon och jävlas med hon hela tiden..! Kan ha mycket me de att göra å. Hmmm!


Jaja. :) Till morgon här har jag varit ute med hundarna, pratat i telefon och spelat. Som vanligt. haha. Tror jag är spel beroende av vissa spel. Men vad ska man annars göra..


Har föresten tappat en kabel till kameran. Tänkte lägga in lite kort, men då finns den helt plötsligt inte. ! Men dom säger ju de att de som inte är snott kommer tillbaka. Å vad ska någon med en kamera kabel till? :) Borde dom tagit kameran istället tycker man! :P


Nejnej, ska surfa vidare och fortsätta äta mina loops! :) Ciao!

Av Jessica - 17 maj 2009 23:05

Ja, äntligen är det dags för mig att krypa till kojjs! :) Dagen har då gått Väldigt sakta. de har jag nämnt tidigare! =P


Sett på tv, varit ganska bra på tvn ikväll. :) å spelat poker jag har gjort. Men dock inte vunne någe. :/ Tur jag inte spela för riktiga pengar. haha!


Nej, få se om jag orkar se klart på grannfejden eller om jag gett lägga mig! :)


Godnatt!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards