Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Jessica - 10 maj 2009 15:45

Jao. Vaknade på Lördag, for med prille till momma. :) Jörgen kom dit med sin mamma, å hjälpte momma byta ett däck. Bleve punka på ena :S med en spik! hmm! Konstigt.


Jaa, for hem! :) var hemma å gjorde med i ordning lite. Jag och cattis for å köpte cigg.. Åt jörgen å mams! Sen for vi ner på darten och kollade lite! :)


Vi slog på tvn och visade sig att det fanns något som hette Bonde söker fru fast för australien eller vad de var! haha :D Helt kung de programmet! :)

 Jaa, cattis gjorde mackor och tog med sig mat ner på darten och jag rullade vidare till stan och sedan for vi till Matias och festade loss.. :) Tog de jäkligt lugnt men hade faktist jätte roligt! :) Ska tvinga Lollo att skicka kort när hon har internet sen! :)


Jaa, väl hemma idag så har jag varit och ätit Pizza på remsle! :) Vi var en jävla hög och fredrik satt i bagage. hahaha! Tur ingen polis var ute! =P

Daniel skickade och frågade om jag kunde hämta Carro i Bollsta.. Så tänkte jag gett ha en kopp kaffe före.. Så drack en hos Lars sen bar de iväg till bollsta! :)

Krille åkte med en bit hemöver sen, han skulle till sin mamma. Sen släppte jag av Lollo.. Å sen Daniel och Carro! :)

Lång dag. Phu!

Men nu sitter jag här, passade på att sno mammas dator lite. Hon skjutsar hem cattis och pasi! :)


Nej, nu ska jag kika vidare på Ugly Betty! :)

hejsvejs

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards