Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Jessica - 4 maj 2009 20:22

Ja, mitt sista april firande blev väldigt roligt! :) Mer säger jag inte med de.


jaha, man vaknade idag vid sådär halv 11. Pappa ringde strax före 11 och undrade om jag gick ut med king. Men jag bestämde för att göra det senare. :) Så mamma och jag for å hämtade cattis och pasi och drog vidare till momma.. Pasi fixade med mommas rabatter, fixade nya stockar.. Jag, mamma och cattis krattade och donade. :)

Sen fick vi varm korv, fika och grejjer! :)

Ringde även läkaren där, och dom skulle ringa 5 i 4 så fick lov att fara hem och ner igen. Men då hade jag med mig Elin. Så vi såg på tv, for ut med mommas bil till stan, fick pannkakor och vi donade. :)


Sen for vi hem, tvättade bilen. De behövdes. Ja, sen hoppade vi studs matta och sen solade vi nere på Kuben.


Tuggar nu i mig en spisbrö macka med ost. Blir snart en dusch! :)


Ja, var min dag. :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards