Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Jessica - 11 maj 2009 23:08

Japp, blir till å stänga min dator! :( Måste fixa nå bättre virus program.. Det jag har funkar tydligen inte visar det sig nu! Visserligen har jag inte sutte här på säkert 3 dagar.. Men ja, kan inte surfa utan ett virus program. Får låna datorn inne som tur är! :) Så man ha koll!


Ja, jag höll på få en hjärt attack förut tror jag. :S skulle gå ut med vira och öppnade dörren och tjofffs! sprang en katt från bron och siri ville gå in! var en av grannens alla katter. hahaha! :D Bryde mig inte mer om det :) Siri gick ut igen då jag gick in. Så sen skulle jag hämta vatten, då sitter dom två ute på gräsmattan! Å inte nog med de, nu då jag gick hit ut så satt dom nedanför bron och ja grannens katt pep iväg och siri gick åter igen in! =P hmm, undra vad dom har för fuffens för sig! haha! :D


jaja, ska fortsätta se på en film jag började se igår. :) är väl snart slut så blir väl nå anne efter de.! :) Men gett somna i tid, för hade tänkt att jag ska upp tidigt imorn. Börja sortera, gå ut med king, sen ska jag ner till stan.. Ska färga håret på Lollo och så ska vi gå ut med hundarna en sväng. :)


Yes.! :) Hejhej!

Av Jessica - 11 maj 2009 16:20

Jaa. :) då var den här dagen NÄSTAN slut.. :) till helgen blir det Loppis. Så är bara att dona på och sortera för fullt nu sen bära ner för fullt! :) Blir väl här nere på Rosengatan i en av eckes lokaler. :)


Ska bli skojj! Fre, Lör och Sön mellan 12.00 och 16.00 Ska bli jäkligt härligt med att få bort en massa rat! :)


Jaha, idag då jag var ute med King så var Moa, Mysan och Prille med. :) Jäklar vad king var lugn, tror han kände på sig att det var små barn med så han fick lov att gå lugnare.. Iaf så stannade han å väntade på dom flera gånger! =P

Men något jag inte tyckte om var att jag mötte en liten liten kille på cykel med en lös hund. :S King blev ju galen och jag fick dra king därifrån och hunden efter. :S men som tur va ropade lill killen på hunden så den vände till sist! hmmm! jaja! :)


Snart är det midda, undra va de blir tro. Inte spec hungri. Men man behöver ju mat i kroppen! :)

Neej, nu får tiden ta å gå lite fortare! Punkt slut.

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards