Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Jessica - 8 maj 2009 23:10

Jaha, ikväll har man varit lite chaufför och ätit god mat och spelat spel.. Varit riktigt trevligt! :) Nu väntar jag besök, blir väl någon film.. :)


Kastade kubb ikväll. Blåste bara lite och solen var framme men sen blåste det ju verkligen upp till ful väder! Så vi spelade inte allt för mycket, men stog man på ena sidan tog man i för hårt, för då hade man motvind, å andra sidan tvärtom! =D så inte ens proffsen på kubb hade kunna visat sig duktig ikväll! :) men men.


Ja sen spelade vi Plump. Fick dock avbryta mitt i spelet och Cissi fick ta över. :) Tror jag kom 3a iaf.


Nej, ska se om Vira är lite nödig sen är de natta för hennes del! :)


Av Jessica - 8 maj 2009 14:28

Ja jag såg fram emot fint väder idag. Men icke! Hmm, jaha. Fick se på Uggly betty imorse, men inte det andra programmet. Greys anatomi? eller va de heter. För då var cattis å flippa bort kanalen! :/

Städat vidare idag :) så det ska hålla sig, dock inte ena sidan av vardagsrummet. Folk där hela tiden så man kan störa någon! :) men sen har jag gjort sallad, som vi ska ha till middan. Låter den stå å dra sig! :)

Blir kotletter och grejjer ikväll. GOTT! :)


Får se vad som händer ikväll :) Just nu ser de ut att bli att man sitt hemma. :) Men skönt de med. Har mycket filmer på den här "boxen" som ska ses! :)


Nej, plikten kallar. Måste införskaffa mig grädde! =D

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards