Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Jessica - 17 maj 2009 23:05

Ja, äntligen är det dags för mig att krypa till kojjs! :) Dagen har då gått Väldigt sakta. de har jag nämnt tidigare! =P


Sett på tv, varit ganska bra på tvn ikväll. :) å spelat poker jag har gjort. Men dock inte vunne någe. :/ Tur jag inte spela för riktiga pengar. haha!


Nej, få se om jag orkar se klart på grannfejden eller om jag gett lägga mig! :)


Godnatt!

Av Jessica - 17 maj 2009 18:37

Jani! måste vara den tråkigaste söndagen jag haft på länge! =/ Den går så otroligt sakta. Hualigen. Kanske får bli en tidig kväll. Fast då kanske man vakna 6 imorn! haha. :)

jaja, sitter å dricker aplesin juice! Är något dåligt på tvn, hasse och prille är ute å klipper gräset. Vira undrar vad det är som lever om utanför. Men det har hon all rätt till. Är ju endå första gången hon ser och hör gräs klipparen på gårn så! =P


Nejnej. Undra vad man ska hitta på. Varit ute och gått med vira, gick en sväng på byn och kollade läget sen ner på bad stranden! :)

Hoppas det är bra väder imorn, ska kolla då om man kanske kan fara ut med båten! :D Om jag kan vill säga, men är väl inte så svårt? hahah!


Nej, mamma har kommit hem nu igen och hon ska garanterat ha datorn! :) Så ska pysa iväg. Ha en bra kväll alla! :) Ciao!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards