Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Jessica - 14 maj 2009 20:41

Jaa, igår höll man på dona å jävlas hela tiden! :) men de som hör till.. Fick besök, sen körde jag nå folk och for vidare åt skogen! Var hemm vid 02.00 ungefär men klev endå upp som vanligt vid 9! :) Så jag var duktig. Men då är jag jävligt trött nu iställe! :) Men blir väl en tidig kväll! :) Är en dag imorgon med.


Ska snart hoppa in i duschen för andra gången idag, visste inte att jag skulle spela fotboll med cattis och chrille här ikväll.. Hm, tyvär så var det jobbigare än vad jag trode! =P Så ja, blir en till dusch sen. SKÖNT! :)


Nej, ska gå och ta mig något att dricka. Törstig, har mest bara druckit kaffe idag. Inte bra, inte bra. Å ingen läkare har hört av sig idag, så imorgon ringer jag. Jävla Sollefteå Sjukhus. Tål inte stället!


Nej, nu har jag annat för mig! :) Ciao!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards