Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

godmorgon

Av Jessica - 27 maj 2009 10:42

Ja hualigen, då harne vare regnigt i 2 dagar. :( Kanske ganska bra! Blir de ju kanske toppen väder till helgen! :D Vem vet.


Jaha, igår gick man på djupö ön. eller vad den nu heter! :) Hundarna busade, lekte i vattnet och sen var dom helt färdig! Fick senare mitt hår färgat.. :D ser nu att slingorna syns iget men ärsh, sånt har aldrig tagit på mig endå! :) Lollo fick hårfärg hon med, behöver inte så mycket nu mera och hennes hår blev hur BRA som heslt!


Sen när jag för de första kom till Lollo så plingade jag på och skulle öppna dörren VOFFVOFF. Jag såg nå svart som kom och stängde dörren igen. hahaha! det var Inte Foxy! :P Då har Nadin en hund också, han var hur snäll som helst! :D Men höll på dö där då jag inte var med på de.. :)


Sen till helgen har man huset för sig själv, synd man inte ska vara hemma allt för mycket. Men det måste vara det bästa som finns. Bara ligga framför tvn och lata sig hela helgen och bara Va. :)


Nej, nu ska jag försöka fylla i några papper från Arbetsförmedlingen. Hmmm. Onödigt. Men gett göras och pluss att jag måste fixa mitt Cv och perssonligt brev. Var ju som några år sedan jag gjorde de så kan behöva ändras.


Hejsvejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 mars 2014 07:29

Japp, idag är det fredag! :) Nyss varit ute med Vira och vad märker jag, jooo snön är nästan borta!! Blåste och regnade lite igår och allt har nästan tinat bort :) Solen skiner dessutom så det här blir nog en fin dag :)    Jätte mycket att göra p...

Av Jessica - 13 mars 2014 23:11

Idag har varit en bra dag. Flytit på med en massa på praktiken, hyllor Hej vilt som är uppsatta och var torsdags träff med musik underhållning så var ju även gott fika. Sen var Kicki och hennes dotter också förbi och förgyllde dagen :)    Varit o...

Av Jessica - 8 januari 2013 16:13

Varit en händelserik dag. Riktigt nöjd med den än så länge! :)    Var på besiktningen 7 imorse, far skulle besikta bilen! den gick dock inte igenom men nu får han iaf köra den 1 månad och fixa de som ska fixas! :) Sen lite fika och exty fick klor...

Av Jessica - 3 januari 2013 19:15

Varit en lugn och skön dag idag.! :)    Började som vanligt lugnt och skönt med kaffe och tv tittande. Även facebook då, de får man inte glömma! :)  Sen blev det stan, vi var på olika affärer och spanade efter en hylla till mitt rum bland annat...

Av Jessica - 31 december 2012 07:58

Vad kul att jag förstår mig på att byta bild på detta ställe, hmmm! Får skumma vidare en stund till! ...

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards