Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jessica - 12 januari 2010 10:30

For upp till nipan då, för min andra dag. Men man kan se det som den första. :) Vi blev inte här så länge..


Vi for ner på stan och mamma gick in på apoteket sen for vi på skattkistan. Pappa hade beställt lite grejjer med mig därifrån så fixade de åt han.

Sen for vi på westerlunds och åt en salladsbufe. Vi träffade även upp momma så hon var med. :) Var roligt, var ett tag sedan man såg henne så.


Sen for vi till Långsele. Jag började städa hemma hos pappa och fixade en tvätt tid. städade hela läagenheten. Å tvättade till ja jag tror klockan var 9 på kvällen..


Men for hem till mamma vid 6 och hämtade lite kläder, å så kom Denise. :) Så vi fixade en till tvättmaskin sen for vi till roger å hämtade alla grejjer som var kvar där.. Var en del saker.! å sen blev de långsele igen där denise köpte sol polett och jag köpte ett cigg paket å så bar de iväg å vi solade.


Tror vi höll på brinna upp både hon och jag. haha.


Vi skildes åt och jag hämtade sista tvätten sen hängde jag och pappa upp de som var blött.

Sen duschade jag och la mig i sängen framför datorn. Sen ringde <3-at och jag kunde sen somna gott.! :)



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards