Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Jessica - 21 mars 2011 16:08

Äntligen börjar man känna att våren är på väg :) Var tillomed 2 grader VARMT när jag klev upp imorse! :)


Ska snart ta en promenad med hundarna, sola, sen får jag se vad som händer! :) fara till stan en sväng blir de nog! :)


Var inbrott på konsum här igår med:O Verkar som de rör sig om 3 unga. Hemskt. Undrar vart världen är på väg egentligen! :O


Sen har man haft ännu en mardröm på arbetet. Men får skylla mig själv som är kvar där. Man behöver ju trots allt pengarna så inte mycket å gnälla på egentligen.

Ryktena går nog om vad som händer så behöver inte gå in på några detaljer direkt.


Sen på fredag ska jag betala för en finlands resa som jag och Denise ska på sista April! Ska blir super roligt! :D Ser verkligen fram emot att komma iväg lite! :)


Å bara 11 dagar tills jag och syster får nyckel till våran nya lägenhet! :) Hoppas de komma funka kanon! Men lär de göra! :)


Hoppas alla får en suverän fortsatt dag för den här måndan! Ska jag försöka ha iaf! :D

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards