Alla inlägg den 15 november 2012

...

Av Jessica - 15 november 2012 14:26

Vaknade idag och kände mig tröttare än tröttast.. Fast de är första natten på länge som jag sover och inte vaknar flera ggr per natt. Har varit tyst lugnt och skönt. Men kanske mer utvilad imorn! :) 

Idag har det iaf hänt litegranna på sjukhuset. Allt går väl sakta steg för steg. Hoppas det bara inte går för SAKTA så det går åt det sämre hållet. Känns nästan som så. Människan som sitter där med -15 Kg, inget man känner igen, en annan färg osv osv. Pratar också som ett litet barn emellanåt. Man blir nästan rädd.. Livet utan honom komma nog förändra hela ens liv. Men så långt hoppas jag det inte går. Man kan ju bara hoppas han får vara i livet och att allt blir bättre, med lite tid. 


Jag och mamma var in på expert idag också å köpte en liten batteri driven radio. :) Gudars vad glatt det blev. kanske de blir sömn för honom inatt också! :) Sen nu är han inte ensammen i rummet utan har en "kompis" där inne också.. Kan ju vara skönt på nå vis också.


Nu ska jag ladda med lite kaffe, gå iväg och sola och fundera en stund. Sen senare blir det sjukhuset igen om jag inte föredrar att fara ner på lite dart å tänka på annat. Vi får väl se! :) 


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards