Alla inlägg den 8 april 2009

Av Jessica - 8 april 2009 22:54

Ja, små less på att skriva här! =P haha. Men inte mitt fel. eller jo, det är ne ju! =P Men de komma förmodligen tillbaka..

Hmm, har kommit in i den här onda cirkeln nu som de flesta arbetslösa ungdomar är i! :/ Vad vare denise sa tro, "ja, välkommen till ????" nånting. Lät roligt. =P Få se om hon kanske berättar sen va de var! :)


Ja, idag har jag varit ute å gått å gått å gått. Dagarna går så mycket fortare om man har något att göra, å Gå det skadar ju som inte! =P

Prille fick en spark cykel, så han var med första varvet! =P Sen var han helt färdig men fick med han på en vanlig cykel sen också å PHU! =P Då var han ännu slutare. :P

Ja, sen var man upp till syster och fikade lite idag. :) Gudars, blir kanon det där. =D Är tydligen pilkastning där på fredag igen. Dom har fått till ett jätte bra dart rum! =D


Ja, sen har jag vare ute igen med Denise och Missy! :) Surrade och donade, så tiden gick fort. :)

Å nu har jag spelat lite poker och funderar på att gå å slå på någon film och se om jag blir trött. Men lär jag ju inte bli! Kan sitta här, å bli trött. Men så komma jag ut och slår på en film och blir bara piggare å piggare. =P


Jao, nu har jag svammlat ihop något här tror jag så jag är färdig för dagen.

Åker till H-sand imorn med Denise. Vi ska åka runt halv 11, önska mig lycka till för att ta mig upp i tid, duscha, äta, gå ut med Vira! =P Haha..


Hejhej! =D


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards