Alla inlägg under april 2009

ONT

Av Jessica - 21 april 2009 23:02

Ja, tror jag har ont lite överallt. Inte nog med att man gått som en gris, städat en jäkla massa så har jag helt plötsligt börja fröse och fått ont i huvve nu! :S

Inte lätt..

Ja, jag och denise gick till forse fram å tebaka idag. Riktigt stolt faktist! :D Sen tog vi nå små promenader med King också å hjälpte pappa städa lite och möblera om! :D Han jobbade endå till 8 på kvällen så! :)


Jaa, sen var man hos Denise. Åt makaroner och Korv. Gott! =D fast det var utan ketchup! :P


Nee, ska gå och sova jag! :) Se om de här i huvvet släpper! =D

Av Jessica - 20 april 2009 22:44

Jaaa, gud vilken härlig dag.. Jag och Denise gick ungefär 1.5 timme. JOBBIGT! =D men skönt. Sen tog vi det lugnt, for till stan lite.. sen hem och så gjorde man mat. Blev fisk idag med. :D men gott. Men är nog lugnt på den fronten ett tag nu! :)


Jaa, sen duschade man och donade sen snurrade vi ännu mer. :) Så skönt väder så! :D Sen kom jörgen och hämtade sin pil tavla och film som jag hade..

Sen for jag och denise till Helena. :) Fick se hennes lägenhet som hon nu bor i här. I Sollefteå då! :) Hon flyttade hit från kramfors..

Jaa, Alexandra hade verkligen vuxit sen sist jag for hon! å på pricken lik sin pappa. haha! :D Sött.


Ja och nu sitter man hemma, inget bra på tvn. :( Så fundera nästan på att gå å lägga mig.. Ta en macka och film och sova! =D I tid för en gångs skull.

Ja, natti!

Av Jessica - 20 april 2009 10:39

Ny dag! =D Jaha, vaknade för 40 minuter sedan ungefär. hade väldigt svårt att somna igår! Var iskallt i stugan! brrr. Brukar tycka det är skönt med lite kyla och att lägga sig å det blir varmt under täcket men neeee inte igår. var säkert minusgrader därinne! =D


Jaja, sitter å dricker kaffe. Denise och jag ska gå idag, vi sa igår att vi måste börja röra på oss igen. Rejält. Så det händer något. Kanske börja dansa igen osv med! =D Men då får vi se idag då om vi orkar göra något? =P


Jaa, sen ska jag ner och hämta Jörgens Pil tavla. ska ringa till pappa 11 och höra om han kan låsa upp. Jörgen la ju undan den tavla där i Lördags, erik skrev hans namn å den och la den uppe å hyllan! :)

Sen ska man ner på stan och lämna in ansökan till soc! Drygt. Trode jag skulle ner på möte idag med! =S men var tydligen på Onsdag och Fredag. =P Inte Månda, Onsdag som jag trode.


Nee, nu ska jag fylla i papper! =D

Ciao.

Av Jessica - 19 april 2009 18:37

Jaa, lite uppdatering då. :) Har bestämt mig, GÅ VIDARE! Lägga ner. Yesbox alright.Men de har jag sagt miljoner gånger. Men dumma huvudet inser väl till sist. Gris. mhm! =P

Igår var det dart med. Vet inte hur jag ska kunna fortsätta där. Tycker det är tok skojj med dart. Å att se att jag blir bättre är roligt också. Menmen.

Ska ta en liten pause därifrån å se. Med allt ska jag ta en pause tror jag till o med. :)

Hmm, ja satt på Akuten mellan 19.00 och 23.30 ungefär. Fick så mycket klagomål för att jag var där med karln så hualigen. Då drog jag, men som vanligt fjoll jag så fick han ju låna min mobil så han kunde ringa sen och säga när han var klar. Och de var tydligen en halv timme efter. Men endå.

Jävla liv sen igen :S för att jag hade åkt. Men hallååå! Ursh vad less jag blir. Jag ska alltid den som är så snäll. Ska nog börja med att lägga ner det. Sen något som hände igår med var inte mitt fel.. Men jag tar ju åt mig som vanligt. =S haha.

Inte lätt.

Slut på klagomål.

Varit och ätit idag på pizzerian i bolags backen. GOTT. Vi åkte ner med Lars Pappa. sen såg vi på Robinsson lite sen pizza. Sen videoteket och lite mer robinsson sen hem! :) Hemma gick jag till Denise och är fortfarande där. :) Ätit FISK. Älskar fisk! Men är nog för att jag aldrig äter det, förutom hos denise. =P haha.

Daniel och Carro är också här. Roligt att se dom! :) 

Sen åkte Denise nya kärlek hem för att ett tag sedan! Håller tummarna där! =D För dom är små gulliga. :)

Ja emil var här och drack kaffe med. haha så sprunge mycke folk här. 

Nej, ska snart tanka bilen sen ska vi brumma runt lite.. 


Å hmm, hade jag varit rik nu och inte haft två möten här i veckan hade jag åkt någonstans. Å kommit bort från Långsele. Stängt av telefonen, kanske lämnat den hemma sen köpt ett sånt där kort man ringer från telefonkisokar på! =P Så jag kan ha kontakt med mamsen! =D haha. 


Ja, syster har skaffat sig en hund med. Virre gubben! SÅ söt å liten! :) 


Nejnej, svammel å babbel. Ska ut å snurra vi nu! Ciao.

Av Jessica - 14 april 2009 00:00

Tänkte lägga upp kort också som knäpptes idag! =/ men hittar inte kabeln till telefonen. :/ å då kan jag lika bra vänta med korten från kameran också! :)

Kanske något kort på min frisyr komma upp också! =D

Natti

Av Jessica - 13 april 2009 23:54

SommarSommarSommar!


Den verkar sakta men säkert vara på Ingång! =P Var så härligt idag ute. Man blev så glad. :)


Happ, varit ute och gått lite med Denise idag och tagit lite kort på allt möjligt. Vi hade bonzo och Vira med oss. Bonzo fick några ryck ibland. hahah :P Men kanske en smäll man får ta.


Sen väl hemma, städade bilen och tvättade den, grävde små "diken" så vattne ska rinna av gården osv! :) Vi gjorde mat, ris, kyckling sallad och curry sås! Mums. Satt fint! :)

Sen fick jag lov att duscha hos Denise. Hade ju användt hmm. va hette den där saken nu igen. Sån där sak man kopplar in vatten till? sen klickar man på en grejj så komma vattne i all fart. hmm! kanske komma på de sen! :P Men iaf, så måste vi använda varm vatten genom den slangen, så använde tydligen väldigt mycket för räckte till en bad åt hasse och till att tvätta bieln! =P

Ja, sen for man hem. Städade stugan, och donade på! :)


Sen gjorde jag en ny skiva till stugan! :) Så de ska finnas å sen for jag och jörgen på videoteket och hyrde film.. Var tydligen 3 för 120 och så fick man ha filmerna i 1 vecka. Var ju bra de! :)


Njae. varit ute lite med vira nu och spanat lite på internet! :) Nu väntar sängen..

Ciao!

Av Jessica - 13 april 2009 06:37

Inte varje dag man vaknar och komma in halv 7 på morron! =S Få se om man lägger sig å vilar sen en sväng. :)


Ja, få se vad den här dagen har att bjuda på. :)

Av Jessica - 12 april 2009 15:13

Yesh! Då var jag hemma. :) Är bara påsk en gång om åre! Tur är väl de nästan! =P


Ja, åt på remsle idag. Taco tallrik! De satt fint. :) Vira har fått varit ute å åkt bil med.. Hon blir duktigare och duktigare! =)


Nej, ska vila nu lite och se på tv. :)

hejhe

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards