Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Jessica - 5 augusti 2009 22:23

ja, idag har varit en trög och seg dag. Vaknade kvart över 11 idag. Kokade lite kaffe och såg på tv sen for jag hem! :)

Drack en kopp kaffe hemma sen började jag få tvär ont i huvve å blev jätte seg.! :S


Men spelade lite tv spel, sen gick jag och cattis och tog en fika på konsum. :) Har pratat om att jag kanske ska bo uppe i hamre. Men vet inte riktigt ännu om de är någon mening, jag är ju som lite som jag är när de gäller sånt! :)


Nu har jag varit ute å gått med Vira, blev en riktigt lång promenad! :) Å dimma var de över halva byn också. Men de får man välan tåla! :) man blir ju varm då man rör på sig! :)


Nu ska jag spana lite till å ta en kvälls macka sen slå på någon film! :)

TjoHej

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards