Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Jessica - 27 augusti 2009 14:08

Ja, verka regna lite överallt här i Sverige.. Men ja, man är ju inte gjord av socker! :)

Var på terra och åt lunch idag. göttans! :) Sutte å spanat lite över internet nu. Men ska ta å göra lite nytta hade jag tänkt. Ska hämta virke sen idag, vet inte när men ska väl ha king caben! :)


Var på en dart träning igår kväll! :D skojj var de. Men ja, jag som tycker jag ha bleve bättre på de hela men när man står där så går de åt pipan! :) Morr.

Jaa, sen fick man höra att grannens hund var ute på vift så kutade väl runt halva byn igår kväll också efter lilla ruff. Som tur va var han bara på östmansvägen och var någon som hade tagit hand om han! :)


Neenii. Lite nytta var de! hejsvejs!


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards