Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Jessica - 31 augusti 2009 14:26

Ja, varit dart i helgen! :) ROLIGT. Vissa saker var mindre bra! :) Min arm var väl också en av de dåliga sakerna. Väldigt tråkigt. :/ Men få se hur den är på Onsdag om de blir någon träning för mig eller inte. Som de känns nu komma jag nog få vila den ett tag. Skulle INTE varit med på skojj dubbeln i fredas. Men, ja. Jag var med båda dagarna! :) Å de var roligt iaf.


sen hemskt att bli anklagad för något utan att man är skyldig! Tur jag och Jörgen vet att vi inte har något med det hela att göra.. Inte sara eller peter heller! MORRMORR!

Men han får väl komma med sina tomma anklagelser.


Nej, nu ska jag fortsätta plocka å dona! :) ser att mamsen kom hem nu precis också! :)


Hejsvejs!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards