Alla inlägg den 4 september 2009

Av Jessica - 4 september 2009 07:51

Jaa, hemskt att vakna av en mardröm! :P Sen kan man inte somna om.

Men inte mycke å göra åt, kan lika bra kliva upp i tid också! :)

Idag är det regn har jag märkt också, mörkt och tråkigt ute.


For till övik igår och hämtade Lollo! :) Gick jätte bra. :)


Ska se om jag kan gå till pappa idag och börja packa åt han. Han ringde igår och sa att han hade tagit hem lådor att packa i! :)


Sen är de roligt att man har börjat mött cattis efter vägarna. Såg dom vid logen igår, då höll hon på träna vart hon har däcken nånstans osv! :)

Tidsfråga innan man ser hon fara runt själv! :D


Å Vira fortsätter ha ögon inflammation! :/ Blir de värre blir de väl ett läkar försök.


Sen hojtade mamma idag då jag kom in, ska inte fortsätta Omega3.. Sån där fisk lever olja. Tar försämrar nå försvar kroppen har mot influensan. Så de slutar jag genast med.


Nee. ska se om jag kan gå in på Blip lite och speeeeela! :P Beroende av spelen dom har där tror jag! :D å kaffet står ju å bli kallt också! :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards