Alla inlägg den 28 september 2009

Av Jessica - 28 september 2009 09:26

Ja nu börjar de märkas att vintern komma sakta men säkert. ! Hualigen. Imorse var bilarna fulla med is och var kallt som bara den.. Jörgen fick starta bilen långt i förväg så jag skulle ha lite värme senare då jag skulle hem.. Fläkt systemet funkar väl inte riktigt som det ska i bilen! :/ Menmen´. Inget man märker av på sommarn som tur är, men är ju snart inte sommar! :P


Ja, sen första dagen på nipan.. Inte börjat dagen som jag skulle då jag egentligen skulle gå till björns kontor! :S Men då sitter han i möte.. Å nu är klockan halv 10. Menmen. :) Funkar ju det här också.


Ser fram emot ikväll, då ska jag till bollsta och kasta Dart med pappa, mamma och kanske Cattis! :) Ska även dit på Torsdag hoppas jag! :) För på Fredag drar man ju till Umeå å ska vara med på Viking open eller va det hette! :) Ska bli jätte roligt! :) å vill verkligen vara taggad då! :)



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards