Alla inlägg den 15 september 2009

:(

Av Jessica - 15 september 2009 21:00

Idag har jag och Lollo varit och solat, jag har städa stugan, varit ute å gått en del med foxi och Vira.. :)


Sen till midda blev de jätte god mat, mams hade iden att vi skulle äta "svarta kottletter!" gott var de! :D Sen for jag till stan och mötte upp Jörgen och Lars sen for vi till Annica. :) Thea blev 4 år, så vi fick god tårta och grejjer! :) gott..


Ja, sen for jag och köpte 2 filmer på konsum extra, sen hem till Jörgen :) hade gjorde sig i ordning, dängde lite pil också så han skulle vara i form tills på Lörda antar jag! :P Sen for vi till Långsele och slog på en film :)

Var en helt värdelös film förstod inte alls vad den handlade om och ja inte värt pengarna..


Sen blir de en tidig kväll, väckarklockan är ju ställd på halv 6.. Men ska traska ut och lägga mig jag också.. Vi kanske har en bättre film i stugan, men tveksam! :)

Lär somna gott iaf, klev upp halv 8 imorse och la mig sent igår..


Jaa å imorn far Jörgen.. Men de ska nog gå bra! :)  





Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards