Alla inlägg den 16 september 2009

Av Jessica - 16 september 2009 09:13

Ja. nu är jag hemma! :) For 10 i 7 imorse från Långsele ungeför å hämtade Lars sen vidare till Annika å plockade upp henne! :)
Så nu har jag kört en hög till hornöberget! :) Undra om dom får fint väder för på hem vägen började de spö regna.. :) Men på bussen kanske de inte gör så mycke, inte båten heller visserligen! :)


Å jag är tröttare än bara den, man blir väl de av att köra bil å av att jag inte är van att kliva upp tidigt. :S


å jag är helt osäker på om jag ska gå och vila mig en stund, eller om jag ska ta dagen nu på direkten och lägga mig tidigt iställe! :) tycker de låter bra då jag ha möte imorn bitti på arbetsförmedlingen..


Hmm, å ingen har ringt på bilen, kanske la ut den för dyrt. Meeeen nee! Tiden får väl gå, nån dum "jäkel" gett de ju finnas i världen!


Hahaha, ja en rolig grejj. Jag frågade Jörgen om jag skulle ta av däcken som är på nu å sätta på dom gamla.. Då frågade han varför, då sa jag att ja men Patrik ville ju ha tillbaka däcken tror jag. Vilken patrik fråga han, åsså pekade jag bort över att han som bor efter han.. Jaha, men vadå sa han.. vad menar du.. Å då fick jag förklara att vi var å hämtade 4 däck åt mig då vi kom hem från Åsele.. Men ja, borde förståt att han minns de väldigt svagt med tanke på Cattis, elins och Pasis skick då dom kom till åsele! :P Blev en hård resa dit. hahaha..

Menmen! :) Fick behålla däckena iaf tyckte han så de var ju bra, slippa jävlas med de! :)


jaja, tog hem spotify imorse.. Helena skickade en inbjudan, bad hon i måndags att bjuda mig.. Så nu har man det också, men ganska onödigt egentligen.. Youtube finns ju! :)


Neeeej, ska gå å göra mig lite kaffe jag.. Kanske lite frukost också, men jaa. Känns som lite tidigt för de.. :)


Hejsvejs 

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards