Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Jessica - 6 mars 2009 09:26

Ja igår så gick jag och denise ut och gick! :) Först tog vi sparken på konsum och köpte en sol polett. :)

Sen åt vi lite middag, mamma hade gjort något nyttigt! ;) vad det nu hette..Corn å grejjer..


ja sen helt plötsligt såg jag på telefon att ne hade ringt.. :D å då har peder ringt tydligen.. Så ringde upp å han försökte få tag på denise! :)

Så nu ska hon vara där i Junsele idag, halv 4! :) Så kanske hon har ett extra knäck där. Dom hade tydligen en gravid som hade fått slutat, sen är det en till som slutat för att hon pluggade så mycket! =P


Jaa, sen tog vi hundarna och begav oss ut och gick..

Var till denise pappa och hon bytte nå filmer osv! :)


Sen blev det en snabb film hos Sanna, där var simon! :) Så det blev vi 4 och hundarna! =P tyckte filmen var super BRA! :D:D:D:D Där har vi nog min nya favorit.. Satt som fast inne i tvn tror jag! =P


Ja,d et var kvällen igår! :)


Nu har man nyss kleve upp, ska snart traska iväg och sola. Ska bara få i mig mitt äckliga renings tjosan och ta mig lite frukost! =P

Sen är det bara att Ladda för Junsele!


Ciao! :)

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards