Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Jessica - 11 mars 2009 23:43

haha, jadu! Tänkte väl gå å lägga mig för sådär en halv timme sedan! Men varför i hela fridens namn kan jag inte lära mig att vira ska vara i koppel! hahahaha. Ingen mening att man ropar eller försöker få in na. Hon lyssnar inte å är snabbare än ett rea plan!


Så nu ger jag upp, sätter mig här å lugnar nerverna å ser sedan om hon är less! annars vet jag inte va jag gör! hahahaha!


Ja gick väl an på darten ikväll! :) Är ju roligt. Så det är överhuvudsaken! :D Å att man fick träna lite tess på lörda! :)


ja sen gick jag på affärn en sväng, å sedan vidare till denise. Vi såg på rallybrudar. Helt okej film, sen gick man ut å gick!

tro jag var en glass pinne då jag kom hem sedan igen! =S brrrrrr. Inte hängt med att de hade bleve så kallt ute. =P

Nejnej, nu ska jag göra ett nytt försök!


Av Jessica - 11 mars 2009 13:59

Ja, dagen började med att jag slängde mig i soffan och såg på angel. Såg på 3-4 avsnitt tror jag! =S shit, börjar verkligen bli en tv tittare nu jag! hahaha! =D

Ja, sen nu har jag donat, varit ute med hundarna.. Ska till stan och se om man hittar något nytt tills på Lörda och ja! =D kika runt lite å sådär..


Blir lite annorlunda födelsedag! =P Menmen. Kan vara roligt det med.


Som jag sa till denise, "Inte för vågat men ska vara snyggt. Måste ju tänka på att det är en dart tävling jag komma hålla till på!" hahaha! :P


Jaja, cattis, pasi å mamma håller på bära grejjer dom för fullt. Till huset dom ska flytta till! :) Skojj, slapp hjälpa till jag! ;) haha. men inte jag som ska ha grejjerna, å hämtar dom det inte så eldas väl de upp! =P Så att, ja!

Nu ringde denise å sa att hon är på G så ska dra mig härifrån!


Ska föresten se hur man aksta som ikväll på träningen, lär inte gå nå vidare! =S hahaha. Har inte kasta sen förra veckan! =P

Men går nog bra de!


Ha en bra dag allihop för nu ska jag och denise åka å göra stan osäker!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards