Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Jessica - 13 mars 2009 12:53

jaha! :) idag har jag BARA sett 3 avsnitt! =P Men insåg att det kanske var dags att hoppa in i duschen och se om man kan få någon nytta gjord! :)


Ja, så ska snart ner till stan en sväng. Jag och Lollo ska gå runt lite på stan, å gå på bowlikus osv! :)

Så ska nu vänta på att håret ska torka lite, å sen ska man väl slänga på sig nå spackel..


Jaa, jag önskar att tiden kan gå lite fortare så man får besked! Inte roligt att gå runt å vänta vänta å vänta på att få några svar! men jag hoppas på de bättre svaret! Vet att jag är värd det! :) Kanske var detta en prövning också, en tillsägelse att "nu skärper" du dig. Eller något! =P

Men ska vara roligt å se vad allt fick för sammanfattning! Hoppas hon ringer till Gunilla och pratar med henne så hon får lite mer vad jag är för någon. Man kan väl itne bara se det på några ynka pappren som är 10 år gamla! =S hahaha.


Nej, nu ska jag traska härifrån! å inte tänka på det där något mer. haha, blev säkert bara en massa svammel de jag nyss skrev men man kan inte riktigt öppna sig på en allmän sida! :) Ni som känner mig vet, skulle jag tro! :)

Nej, ciao!

Av Jessica - 13 mars 2009 00:01

 Var på stan idag, jag och mams! :)

Var in på den där affären amuletten! WIE! den tyckte jag om. Fanns mycket roligt där. Mamma köpte nån bok å lite sånt där.

Tror nästan jag ska boka en tid för att Spå mig! :) fasen vad skojj. Menmen, de får bli framöver nån gång! :)

Ja, sen for vi å handlade på Remsle och sen vidare till kläddax. Hmmm! Jag å handla kläder. Hänger inte med i modet har jag märkt.

Men sen for man hem å gjorde köttfärsås! :) Mums..


Ja, sen såg man på en massa angel avsnitt nu på eftermiddan. Lyckats tagit mig igenom 13 avsvintt nu! =P Ska börja på andra delen imorn tänkte jag. hahaah.

Sen är det säsong 2 kvar! :) Rena rama giftet tycker jag.


Seen vart de konsum. Köote lite små godis å sådär! :) jaa, sen åkte man lastbil. jäkla mycket det finns som man inte känner till överallt! :)

På vägen tillbaka så hade det hänt en olycka utanför sundsvall! låg en älg mitt i vägen! en liten bäbis bara. Hualigen, men den verkade sten död! =S

Å hade gått bra för tanten som körde. Var ju tur de. :)

Men ja, sen nu är man hemma. Ska gå å slå på en film och se om man kan somna in! :)


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards