Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Jessica - 25 mars 2009 13:28

Ja, dagen rullade på! :) först gick jag med vira och bonzo, sen gick jag och solade..

Kom hem och for på affärn med mamma.

Sen gjorde jag äppel pajj! :D Köpte ju pajj på affärn för ett tag sedan, sån där 2 stegs grejj. Men hualigen, var ingen hitt! mycket godare de man gör själv :D

Ja, sen senare duschade man och gjorde Lax, potatis och sås. Men såsen smakade bara en massa citron så vart inte nöjd. haha.


Sen gick jag till gunilla och hämtade nå priser som bollsta borna glömde i hammarstrand och traskade vidare ner på darten! :)

Hmm. Gick så bra i Lördags men väl där nere gick de åt skogen. haha.

Jaja, bra träning som jag bruka säga. :P

Sen skulle jag upp till jörgen, men blev inte så. For till Lollo i stan och förfestade sen gick vi ner på Bowlingen..

Dom har ju sånna här trubadur afton så några som jobba där satt å sjöng å hade sig. :) Väldigt bra låtar som man sjöng med till. Å det känns på hallsen! haha.


Sen blev det efterfest, vet inte riktigt när man slockande riktigt. =P men klockan var mycket iaf..

Ja var min Onsdag de. ciao

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards