Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Jessica - 24 mars 2009 22:45

Ja, nu blir det natta som gäller! :) eller ja, först film sen somnar man väl efter nån minut där då som vanligt. haha.


Ja, vad har man gjort idag. :) Inte mycket faktist, varit ute å gått, gått å gått. Var bort till lägenheten en sväng.. Diskade och donade hemma hos denise och såg lite på tv.. sen träffade jag cissi på konsum! satt å surrade å hade oss! så skojj att hon ska ha bebis! :D hihi.


Sen kom man hem. :) trode jag och cattis skulle gå å sola men de ska vi göra imorn istället.:) Så gick på konsum IGEN. Helt i onödan dock! :) men man fick ju gå lite.. Suttit å spelat lite poker ikväll å donat sen har jag gått med bonzo å vira igen.

Shit, inte alls skönt ute på kvällarna. Över 10 minus nu då jag var ut. :) menmen.

Imorn ska jag se om jag hitta mitt bankomat kort! hoppas på de, så det blir enkelt att göra ett konto utdrag. :) Sen ska man sola, å kasta pil! :)

träning imorn. Hmm, börjar bli dåligt med å kasta pil nu tyck ja! Men måste bli andra bullar med det! :) Alla är ju så sjuk här nu å så, så kanske därför ingen riktigt ids. För är ju som inte roligt å stå själv å kasta! =S


Nej, nu ska jag borsta tänderna å slå på en film å se om man somna. :) hönan sover redan hon, utfläkad på golvet. =P haha ne natti!




Av Jessica - 24 mars 2009 08:28

Ja, då har man vaknat till liv, ska ringa det här samtalet och se om hon svarar den här gången. Det hoppas jag verkligen då jag kleve upp för hennes skull! =P


Det är fint väder idag, solen skiner och fåglarna kvittrar! =P De gillar vi. Undrar om det håller i sig till helgen då syrran flyttar! :) så glad för hennes skull.


Hm, hade världens otäcka drömm också! eller ja otäck å otäck. Handlade om att jag drömde att polisen kom och stormade huset. Dom skulle ta in mig för att de var nå räkningar jag inte hade betalat! =S å dom var zombies.. :S Såg ju ett avsnitt på Angel tidigare då det var poliser som stormade ett hus och ja, ville döda alla ungdommar för dom var bara "skit" ute på gatorna! =P Kan ha en koppling där varför jag drömde som jag gjorde.


Nej, nu ska jag gå ner och dricka kaffe och ringa Ylva! =)



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards