Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Jessica - 16 mars 2009 22:29

Jaha! =D Skulle skriva lite om helgen! :) Var på Bowlingen i fredags, spelade biljard, kastade lite pil och lite sådär! Var jätte roligt med biljard! =D Måste verkligen ner å spela mer! mycket mer! =P Tycker jag var duktig på det förut men nu gick de åt skogen! =S Men roligt.

Ja, blev förfest hos lollo! hon spelade på gittarren hur de nu stavas! =P å ja märks att hon tränar iaf för hon blir duktigare och duktigare! :)


Sen kan jag börja med att skriva att TACK denise! Du är bäst! =D

Fick tårta och ett presentkort! trode jag verkligen inte! =P

Trode inte ens du skulle vara på Darten! =P Men ja, verkligen snällt, å fint skrivet på kortet.. :) å var en riktig god tårta, vad var det? Norrlands stubbe? eller vad hette den! :D jädra gott iaf!


Ja, idag har man inte gjort mycket.

Såg klart på Angel Säsong 1! Bara att börja med säsong 2. bara man ids! :)

Ja, sen har man varit ute och gått lite.. Så otroligt skönt väder har det varit idag! Synd bara att det blir så kallt på kvällen å livsfarligt att ens vara ute! =P


Ja, sen bjöd denise på mat idag. Klyckling och ris. Sen for vi till sanna och spelade Rock band.. haha var ganska fult att jag inte kände igen någon låt, för jag skulle sjunga! =P

Men men, å trummor! Pfff! gick inte alls! =P Gick bättre med gitarren, det var faktist roligt. Men ja, man blev små slut till sist..

Så ja, vi for till stan en sväng och snurrade! :)

Nu har jag nyss tryckt i mig en macka, tror jag ska gå ut lite med vira sen se på tv och se om jag kan somna..

Så trött, för ja jag tror katter och hundar börja leva om sådär 5 på morron! å sen håller dom på tills jag är uppe! =S

haha.

Jaja, får se om jag sover längre imorn! Nu är det ju hos Denise å är nog ganska tyst här. Om inte kiwi och Vira sätter igång! =p


Nejnej..

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards