Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Jessica - 28 mars 2009 12:46

Hjälpt cattis köra grejjer hela morron! huuua! :D å darten den börjar ju 2.. å halv 2 går man väl ner dit. :) Japp, hoppas alla håller tummarna för mig idag nu ;) har inte tid å skriva nå mer..


hejhej :)

Av Jessica - 28 mars 2009 01:35

Home sweet Home!


Ja, då var jag hemma! :) Tror jag varit borta sådär sen 12 idag..

Började med att jag, cattis å mamma for på affärn och inhandlade kaffe, bullar å lite annat! :) Så for vi sedan upp till huset, å drack kaffe där med pasis mamma och pappa.


Hua, var ingen värme där då! :) Höll på frysa ihjäl nästan! =P menmen.

 Sen for mamma och jag till stan, vi gick på kläddax, kappahl och vi fikade och donade. :) Var riktigt mysigt.

Sen for jag och pappa ner vid 15.00 ungefär.. lite efter de..


For på Uno kryss och köpte nån tidning till han och sådär.. Sen ner på kläddax, han skulle ha nya byxor och nån ny skjorta! :) Tog sin lilla tid, han var som lite kräsen. hahah.

Men sen for vi på Sjukhuset. stackars farfar.. :/ Men mycket piggare nu iaf, å pluss att pappa bad dom koppla in telefon åt han så han kan ringa. :)

Men vi gick och såg lite på tv, och surrade lite å sådära.

Pappa har verkligen ärvt sin humor av farfar. Tycker de verkar som så! :)


Ja, sen for vi och åt på Önsta! GOTT. Då var jag hungrig! =P


Men sen for vi till Långsele och upp te Cattis igen.. Då var det värme och fart i huset och dom satt och såg på film och käkade Pizza! :) Ska bli roligt å se sen hur dom komma få till allt som! :) Blir nog kanoners de där.


Ja, sen har jag varit chaffis åt mamma, Monica, janne och kjella. Vi var upp till Lillen och kasstade pil. Var verkligen super trevligt. Å blev ju en tur ner på stan också här på slutet, behövdes lite mat i magen! :)


Såg Lollo stå utanför bowlingen med, så vi surrade en stund innan jag gick in och åt! :)


Är Pilkastning imorn nere på Klubben. :) Så bra man har laddat upp. Nyss varit ute med Vira och Bonzo så nu ska jag hoppa till kojjs! :)


Natti!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards