Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Jessica - 2 februari 2010 10:42

Jaa, inatt kunde man inte sova.. Å inte imorse heller då jag vaknade till liv! Lär vara väldigt trött ikväll. :S Har nyss varit i tvättstugan, torktumlar satan fungerar inte som den ska. Ska väl snart ner å kolla till den igen så den går. Den stannar bara ibland, så den lever sitt eget liv helt enkelt.Ja, imorn ska man till tandläkaren med. Fyyy bubblan. 10 i 1 ska jag vara där. Å nu ska jag avsluta de här och hoppa raka vägen in i duschen, ner i källaren, beställa lite sallad och äta sen iväg till Jörgen. Han är hemma idag, har tid hos "naprapaten?" imorn. Har problem med nacken stackarn! :/ Ska även se om man kan fylla på lite filmer på film saken vi har. :) Längtar som bara den till Fredag med! Bara vi! <3

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards