Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Jessica - 18 februari 2010 10:16

Testar bara om de funkar! :)

Av Jessica - 18 februari 2010 10:04

Jaha, ny dag! Klev upp imorse, eller ja blev väckt! Av att man låg å små lyssnade på ett telefon samtal! Blir så otroligt arg. Den ja ursäkta gubbjäveln kan inte behandla alla som luft å tro han är något. Förstår inte de ja hur han lyckats fått alla å typ vara "rädd" för han. Men är väl hans sätt att vara å en uppkäftig gammal gubbe som bara inte vet hur världen eller människor ska behandlas!

Varit runt människan själv och aldrig tyckt om hans sätt eller hur han talar till en.


Men hon är gammal, å släkt med mig! Så tycker inte de här ska fortsätta. Konstigt att hon mår som hon gör säger då jag!

Jag tänker ofta på att jag måste hälsa på, vara därr om tiden som är kvar. Å det försöker jag vara men verka som att som han håller på så förkortas tiden! HMM!
Å sen allt ansvar som finns ska läggas på någon annan, tycker jag då! Med tanke på att hon är ju nå år!


Menmen, dagen började väl bättre sen! Åkte med mamma ner på Nipan så jag tog en fika, såg på nyheter och sen blev de datorn och spanade in arbetsförmedlingen! :) Men inget nytt där som vanligt..


Nu ska jag gå ut och ta nå bloss å vänta på skjuts. sen senare idag blir de väl lite städning sen kolla om hon är hemma. ta med lite fika, de uppskattas alltid! :)


Svejsanhejsan!

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards