Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Jessica - 19 februari 2010 06:59

Ja, idag var man uppe med tuppen igen! :) Duktig på det jag.

Idag orkar jag nog inte fara till Nipan. Förstår inte vad något sitt i! :/ Mycket man kanske far dit för också är väl det goda fikat kanske! ;)


Idag ska man iaf bowla. vet inte när men ska bli jätte roligt. :)

Hoppas Micke och Micka följer med också. :)


Sen håller jag alla tummar och tår för en vän att allting går bra idag!


Satt nyss å läste tidningen, å blir så sur! Hur polisen kommentera de hela i att de är missbrukare på deras ålderdomshem. "aldrig hört något förr å bla bla bla." nee konstigt. hmp...


Jaja, nu är de dags för mig att dricka upp mitt kaffe och hoppa in i duschen! :) Klockan tickar!



Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards