Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Jessica - 10 februari 2010 09:55

Jaa, igår kväll.. Vad säger man. OTUR som bara den! Å har aldrig varit med om något så pinsamt! Hualigen! eller ja, såhär jätte farligt var de väl inte. Men lyckades åka för nära diket så däcken for ner och jag körde fast, skulle stanna och väja för en plogbil som kom! Men sen insåg jag att vägen inte räckte till och jag satt fast. Så fick kliva ur och gå fram till plogbilen och den körde självklart vincent! hahaha! Fick be han dra upp mig, sen fick jörgen fixa resten tills jag inte såg den där plogbilen! hahaha

Måttligt pinsamt. hmm!

Jaja, blev ingen cykel iaf. Men kanske vet fler som är intresserade! :)


Nu ska jag dra från nipan iaf, ska till Långsele och leta fram papperen på Vira och ta med ett papper som ska in på Af imorn.


Försöker även få tag i Elin, men hon verka ha stängt av telefonen.. Hon skulle fixa en grejj men! Vart tydligen kalas för den flickan igår så hon kanske inte komma hem något alls, vem vet! :)


Nee, plikten kalla. Måste hem till hundarna med. :)


Hejsvejs


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards