Alla inlägg den 8 februari 2010

:))

Av Jessica - 8 februari 2010 15:52

Ja, ibland så komma man ju på att man har den här sidan som heter bloggplatsen! Så man kan skriva lite skit! :)


Ja, helgen var faktist ganska bra. Förutom att jag var lite knäpp i fredas, men vem får inte vara de ibland. Hade helst sett en helt annan kväll och Lörda morgon. Men så blev de ju inte.

Men som tur va, inte bara mitt fel! :)


Sen lördan var de ju pilkastning för hela slanten iaf. Å ja, de gick som de gick. Fick pris för Hög utgång, som jag lyckades med på första månads tävlingen! :)

De var roligt. Men sen en ganska någlunda tidig kväll, så gick hem med jörgen och såg på film sen! <3


På söndan så for jag till sundsvall tidigt på förmiddan och hämtade bilen. Den blev kvar där den. Men stog kvar där så fint och väntade på mig. :) Så sen vidare hem och så blev de lite pizza och film hemma hos Lars. Väldigt bra film, men ingen aning om vad den hette för något. Sen for jag och jörgen hem och såg lite på tvn och jag tog väl en liten promenad med vira och billy.

Sen slocknade man ganska tidigt.. :)


Nu idag så är de iaf månda, SEEEGA månda.

Var hos tandläkaren 10 i 8 imorse, å ja jag tänkte först att NEEEJ tänk om jag somna i stolen.. haha. Men var ingen risk. Slutade med att jag var bedövad i hela käften och ja, blödde som bara den. Men bedövningen gick väl ur ganska fort endå. Fortare än jag trode, så tog en fika på Nipan och surrade lite med Björn.

Å satt vid den här förbannade datorn. Tycker man gör inget annat där... Menmen.

Sen hämtade jag mams, vi handlade lite på konsum extra och for sen hem och åt lunch. Efter de gick vi på gymmet, jag och cattis tränade medans mamma solade sen solade jag. :) Efter de så tog jag en lite prommis med vira.


Å nu har jag gjort korv i ugn, å en broccoli "gryta". Smaka JÄTTE gott faktist. :) Så nu väntar jag bara på att mamma ska göra potatis mosen så man kan äta och sen hoppa in i duschen! :)

Ska ta mig en tripp till Lollo sen. Blev inte att jag var med Denise något idag som de egentligen var tänkt. :/ slutar väl med att man gett till övik för att se na! ;D hahaha.


Men ja, Lollo å jag får ta å ses mer iaf. Vet faktist inte varför vi aldrig ses, dåligt är de iaf. Men ja, får bli ändring på de tycker jag! :)


Sen dart tar upp mycket tid, vill helst kasta på kvällen hemma och ibland är de dart träning också. sen helgerna är fullbokade med dart. Men ska kolla dart almenackan så får man planera in någopt med alla fruntimmer! :)) Var Lollo som sa de i Lördags och tyckte de lät väldigt roligt! :)


Nu ska jag iaf gå och kolla hur de går i köket..


Hejsvejs.




Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards