Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Jessica - 20 februari 2010 10:12

Vilkden dag, eller morgon är de ju! :) ja klev idag 8 enbart för att skjutsa micka! :) Hon ska ta skoter körkortet! :P Skojj, skulle haft ett jag också! :)

Igår blev en lugn fredag, riktigt trevligt.

Jag och micka bowlade, var hennes första gång! :) Roligt var de. :)


Idag är de måndads tävling. Så ska ta mig lite frukost sen dra till stan igen för mer ärenden! :)


Hejsvejs!


En text som jag hittade gammalt tillbaka! :) Från 2006 närmare bestämt! :)


Jag är den som är svår att nå och kanske lite instängd men den som kan ge mycket endå.
Att få mitt intresse kan vara löjligt enkelt eller omöjligt.
Jag kan vara a pain in the ass eller heaven on earth.
Jag är en sådan tjej andra tjejer älskar att hata.
Jag är komplicerad men ibland så himla enkel.
Att reta upp mig är ganska svårt.
Däremot tröttnar jag lätt och snabbt.


Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards