Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Jessica - 23 februari 2010 21:38

Underbar


Av Jessica - 23 februari 2010 21:30

Ja, vilken dag. Inga bilar som gick igång, ingen kom iväg någonstans.. Så saken blev att man tog tag i lite städning. Tvättning, golv, disk! :) Å så dags träningen som jag börjat med! Pågår i 15 min, är på Wiii! :) Jätte roligt.

Men andra dagen jag gjort de nu å känns sådär överallt i kroppen!
men så en mycket effektiv dag. De gillas! :)


Sen hade man väl lite otur tidigare idag. Var till stan med Chrille, å ja. Väl i stan så tryckte jag på knappen som hä ne rutan.. Å plopp så var den borta, den hade fara ner å fick inte upp rutan utan den var vid öppen! Var bara vända vid mekonomen å fara hem över igen! Tog gamla vägen, sen lite genvägar till Örbäck så hasse fick fixa de, han fick ju upp rutan men ja. Få se om han lyckas fixa de här med knappen!
Var ett bra bidrag till min förkylning! :/ Eller inte.

Har inte tid å blir SJUK! ://


Nu är de även viras första natt i sin "bur"? eller vad de heter! :) Å ja, gått 3 timmar nu och hon är äntligen lugn och sover.

I början var de jobbigt! :P


Nee, nu ska jag se på tv! :)


-----------------------------------------------------------------------
Utseendet är inte det som avgör om man vill ha en person som sin partner, utan personligheten.
Insidan lockar med hjälp av utsidan men det är dock utsidan som ger insidan dess glans..

-----------------------------------------------------------------------

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards