Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

jaha

Av Jessica - 29 mars 2009 14:24

haha, gick åt helvete igår. Var som ajg aldrig hållt i en pil nån gång. hmm! whatever. :) Komma fler gånger.


Ja, sen for jag och Jörgen ner på stan.. Vi skulle till någon å spela poker, men var nog ingen bra ide. Man var som lite rund under fötterna.. satsade en hundring jag och gick all in. hahahaha!

Sen startade någon filur där Wii! haha, vi skulle spela bowling. kastade väl iväg klotet 4-5 gånger.. Sen skulle Jörgen promt gå! Så var bara att klä på sig och gå de. :) Vi gick ner på stan och tog en hamburgare, och hmm! förlåt Jörgen, var inte meningen att kasta hamburgare på dig! men du får fan skylla dig själv då du är så stor i munnen! hmmmmm! jaja, vi löste de till sist iaf. :) Ringde pappa för sista strömmen med, jäkla tur den gick å starta å ringa ett samtal på 3 sek så man kom hem..


Ja, det var min kväll igår de. :)


Idag har jag gjort sallad, de blev min frukost/lunch.. Å en macka på de. :) sen körde jag ner jörgen till stan..


Mamma och jag for å handla då jag kom hem, massa rea tjosan på tacos grejjer så blir tacos idag! :D gött. Sen for vi vidare till Pasi och Cattis, dom börjar få till det jätte mysigt.

Å inte fick jag hjälpa hon med något heller, som tex att skura ut skåp, hjälpa med gardiner eller någotl. Nej, ingenting. :/

menmen. :)


jaja, snart börjar en ny vecka :) De enda jag vet är att jag och prille ska tvätta pappas, mammas och min bil! =P hahahaha. Något att se fram emot.. Prille kan nog tycka de blir skojj! :)

Ja, och så ska jag ringa till en veterinär. Ska ju skaffa tabletter till vira, förut kunde man köpa ner på apoteket. Men inte nu längre utan att man får recept av en läkare.. Jaa, sen ska hon ju in på kontroll också! :D hihi, hoppas hon är frisk. Men de är hon nog :D


Nej, nu ska jag göra en kopp kaffe. :)

tjao.


 
 
Cissi

Cissi

29 mars 2009 19:28

Fullt ös medvetslös gumman! :) Haha kastade du burgare på Jörgen.. han förtjänade de nog (fniss)

http://www.liteochingenting.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

29 mars 2009 23:39

Jaru! han förtjänade det! =P eller ja. Jag över reagerade kanske lite. haha

 
Sanna

Sanna

30 mars 2009 13:26

Tänk om man hade fått sett när du börja kasta mat, det hade vare en rolig syn! :P

http://nothingelse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 mars 2014 07:29

Japp, idag är det fredag! :) Nyss varit ute med Vira och vad märker jag, jooo snön är nästan borta!! Blåste och regnade lite igår och allt har nästan tinat bort :) Solen skiner dessutom så det här blir nog en fin dag :)    Jätte mycket att göra p...

Av Jessica - 13 mars 2014 23:11

Idag har varit en bra dag. Flytit på med en massa på praktiken, hyllor Hej vilt som är uppsatta och var torsdags träff med musik underhållning så var ju även gott fika. Sen var Kicki och hennes dotter också förbi och förgyllde dagen :)    Varit o...

Av Jessica - 8 januari 2013 16:13

Varit en händelserik dag. Riktigt nöjd med den än så länge! :)    Var på besiktningen 7 imorse, far skulle besikta bilen! den gick dock inte igenom men nu får han iaf köra den 1 månad och fixa de som ska fixas! :) Sen lite fika och exty fick klor...

Av Jessica - 3 januari 2013 19:15

Varit en lugn och skön dag idag.! :)    Började som vanligt lugnt och skönt med kaffe och tv tittande. Även facebook då, de får man inte glömma! :)  Sen blev det stan, vi var på olika affärer och spanade efter en hylla till mitt rum bland annat...

Av Jessica - 31 december 2012 07:58

Vad kul att jag förstår mig på att byta bild på detta ställe, hmmm! Får skumma vidare en stund till! ...

Presentation

Omröstning

Bara jag som är less på allt märker, kyla och snö?
 Ja, inte jag iallafall.. Trivs bra med det här!
 Nej, jag är också less på det. Sommar koooom!
 Vet inte riktigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards